Gå til innhold

Skal ha LG KE820, men hvor er den?

Anbefalte innlegg

rart, ingen problem med å hente kontaktene via kabel. Men det er kun via kabel ikke via bluetooth.

Når det gjelder mp3 spilleren så går den som en drøm her hjemme

7655286[/snapback]

Åpner LG GSM sync men programmet finner ikke telefonen, under Tools -> COMM options så ligger det absulutt ingenting, og uansett hva jeg prøver så er det ingen com port å koble til med.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
rart, ingen problem med å hente kontaktene via kabel. Men det er kun via kabel ikke via bluetooth.

Når det gjelder mp3 spilleren så går den som en drøm her hjemme

7655286[/snapback]

Åpner LG GSM sync men programmet finner ikke telefonen, under Tools -> COMM options så ligger det absulutt ingenting, og uansett hva jeg prøver så er det ingen com port å koble til med.

7655443[/snapback]

Æhh

hva står der på telefonen din når du koppler til usb kabelen og trykker deg inn på pc synk programmet??

Du har 2 valg her

1. masselagring(for overføring av filer)

2 pc-synk (for synkronisering av bla outlook)

Dette finner du på 9 innstillinger 5 tilkopling 5 usb tilkoplingsmodus(dataservice(pc sync) og Masselagring(filoverføring)

Endret av Andynator
Lenke til kommentar
Æhh

hva står der på telefonen din når du koppler til usb kabelen og trykker deg inn på pc synk programmet??

Du har 2 valg her

1. masselagring(for overføring av filer)

2 pc-synk (for synkronisering av bla outlook)

Dette finner du på 9 innstillinger 5 tilkopling 5 usb tilkoplingsmodus(dataservice(pc sync) og Masselagring(filoverføring)

7655463[/snapback]

Hva?

Når jeg velger usb tilkoblingsmodus, så får jeg kun 2 valg, masselagring eller dataservice. Har prøvd begge mange ganger og det funker fremdeles ikke :(

Endret av Nilz1
Lenke til kommentar
surt :-(  Du får ringe lg support du også tenker jeg 80018740

jeg legger inn bursdager og happeninger manuelt nå :-(

7655568[/snapback]

Da fungerer det :dribble:

Vet da faen hva det er jeg har gjort, men får overført alle kontakter, kalenderoppføringer og memos.

Mp3 fungerer fremdeles ikke :no:

Lenke til kommentar
WHAT??

kalender oppføringer også? Via kabel??

7655696[/snapback]

Ja alt kom over :dribble:

7655786[/snapback]

hmmm

jaja...lagt det inn manuelt jeg uansett :ermm:

7655822[/snapback]

I instruksjonsboka står det noe rart om minnekortet:

når du skal sette inn et ekstertn minnekort, må du ta det ut og sette det inn igjen hvis ikonet for det er rødt

Mitt er ikke rødt derfor så skal det fungere som vanlig, skønner ikke hvorfor mp3 spilleren ikke funker. Har sendt mail om det men får vel ikke svar før neste uke.

Har du sjekka hvilken versjon du har på telefonene Andynator?

Kan sende deg min versjon av mobilesync har .rar fil av den på 63,7mb

Endret av Nilz1
Lenke til kommentar
WHAT??

kalender oppføringer også? Via kabel??

7655696[/snapback]

Ja alt kom over :dribble:

7655786[/snapback]

hmmm

jaja...lagt det inn manuelt jeg uansett :ermm:

7655822[/snapback]

I instruksjonsboka står det noe rart om minnekortet:

når du skal sette inn et ekstertn minnekort, må du ta det ut og sette det inn igjen hvis ikonet for det er rødt

Mitt er ikke rødt derfor så skal det fungere som vanlig, skønner ikke hvorfor mp3 spilleren ikke funker. Har sendt mail om det men får vel ikke svar før neste uke.

Har du sjekka hvilken versjon du har på telefonene Andynator?

Kan sende deg min versjon av mobilesync har .rar fil av den på 63,7mb

7656018[/snapback]

hvor står det hvilken versjon jeg har da?

Lenke til kommentar

var ute å gikk en tur nå.

Bruker du fjernkontrollen er der forsinkelse i systemet på noen sekunder om du er i bmg modus

hender jeg får opp at filene er ødelagt, da kutter spilleren naturligvis ut...hvorfor der skal være noe galt med filene vet jeg ikke(kanskje over 320 som er max størrelse)

Jeg merker også at alle parede enheter forsvinner når telefonen resettes

Når det gjelder spilleren din må der være noe galt så lenge du legger sangene i den rette mappen

Det er det eneste problemet jeg har hatt...altså at jeg har lagt sangene i feil mappe

For ordens skyld: de skal ligge i SOUNDS mappa og INNI MP3 mappa som ligger inni SOUNDS mappa

Lenke til kommentar

Bruker du fjernkontrollen er der forsinkelse i systemet på noen sekunder om du er i bmg modus

hender jeg får opp at filene er ødelagt, da kutter spilleren naturligvis ut...hvorfor der skal være noe galt med filene vet jeg ikke(kanskje over 320 som er max størrelse)

Når det gjelder spilleren din må der være noe galt så lenge du legger sangene i den rette mappen

Det er det eneste problemet jeg har hatt...altså at jeg har lagt sangene i feil mappe

For ordens skyld: de skal ligge i SOUNDS mappa og INNI MP3 mappa som ligger inni SOUNDS mappa

7657425[/snapback]

OMG, tror du ikke det var jeg som gjorde feil da. Satan, tror ikke jeg tørr fortelle det engang :blush::thumbdown::blush:

Lenke til kommentar

7657425[/snapback]

OMG, tror du ikke det var jeg som gjorde feil da. Satan, tror ikke jeg tørr fortelle det engang :blush::thumbdown::blush:

7658220[/snapback]

hehe :tease:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Vel Niltz nå tror jeg det er på tide du forteller det

Jeg har slettet musikken min på minnekortet og lagt inn ny

Da har jeg havna i samme dilemma som deg

fortell fortell

7741195[/snapback]

Det jeg hadde gjort var å legge inn musikken min i mapper. Jeg var vant til SE og der kan du legge musikken i mapper for hver artist feks. Det funka dårlig med LG. Du kan kun ha mp3 filer i den mappa som heter Sounds.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...