Gå til innhold

Skal ha LG KE820, men hvor er den?

Anbefalte innlegg

Info om talekvalitet og kalender ønskes! =)

7640418[/snapback]

Ingen problemer med talekvaliteten

kalenderen er ikke av den mest proffe

du legger inn hendelser på vanlig måte men kan såvidt jeg ser det ikke legge "fra dato til dato" hendelser (ferier, langfrier, osv)

Som du kanskje har lest ovenfor får jeg ikke synket kalendehendelsene fra outlook og over til min telefon

Mulig dette bare gjelder meg så er spent på andre som prøver dette

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Finaly!

post-28718-1167910016_thumb.jpg

Den ser jo veldig exclusive ut da :)

Gleder meg til arb. dagen er ferdig og jeg kan begynne å fikle :)

(bildet tatt med w800)

7639800[/snapback]

Gratulerer Nilz

Gi tilbakemld om synke problemet jeg har slik at jeg vet om det er maskinen min eller programmet som er problemet...

Fikk forøvrig beskjed om å kvitte meg med all "ballast" av programmer fra gamle telefoner som kunne ligge på datamaskinen. dette kunne kanskje skape de problemene jeg har......men det hjalp ikke da selv om jeg fant diverse som hang igjen fra både samsungen og nokian

Endret av Andynator
Lenke til kommentar
Finaly!

post-28718-1167910016_thumb.jpg

Den ser jo veldig exclusive ut da :)

Gleder meg til arb. dagen er ferdig og jeg kan begynne å fikle :)

(bildet tatt med w800)

7639800[/snapback]

Gratulerer Nilz

Gi tilbakemld om synke problemet jeg har slik at jeg vet om det er maskinen min eller programmet som er problemet...

Fikk forøvrig beskjed om å kvitte meg med all "ballast" av programmer fra gamle telefoner som kunne ligge på datamaskinen. dette kunne kanskje skape de problemene jeg har......men det hjalp ikke da selv om jeg fant diverse som hang igjen fra både samsungen og nokian

7640730[/snapback]

Sitter å kladder litt nå, og som du sier, det blir veldig lett merker på telefonen, fungerer bra i medfølgende veske/holder, men ser ikke så bra ut da, har planer om å kjøpe en slik pose i microfiber å ha den i, hjelper mot fettflekker og riper :)

Har ikke fått syncet enda, da jeg må vente til i kveld (min egen pc) har prøvd NetComs kontaktsynk men den kjenner ikke til telefonen :(

Ellers ting jeg sliter med er å få laget spillelister på mp3 :hmm:

Når jeg trykker på mp3 knappen får jeg bare opp den "Livet er godt" sangen, for å spille mine mp3`s så må jeg gå inn via meny og finne hvor disse er lagret for så å velge album og sang. Må jo være en måte å gjøre dette lettere?

(mulig det står i bruksannvisningen, men dit har jeg ikke kommet enda, må jobbe også :blush: )

Lenke til kommentar
Æhhh..

Du får ikke frem mp3 sangene uten å ha lagt låtene dine på rett plass på minnekortet

Det er ei mappe som heter "sounds" (tror jeg).... som du er nødt å legge sangene inni for å få dem frem på mp3 spilleren

7640846[/snapback]

Har lagt dem under sounds/mp3 Jeg finner disse hvis jeg går inn på MineTing, Lyder, eksternt minne. Får spilt disse der, men finner de ikke i mp3 splleren :cry:

edit: Mulig det er fordi jeg kopierte disse direkte fra min W800, vet ikke om SE sitt program for overføring gjør noe med filene? Sjekker når jeg kommer hjem.

Endret av Nilz1
Lenke til kommentar

Mere inntrykk: Noe er feil, jeg får ikke til å avspille mp3 fra minnekortet???????

Når jeg plugger i usb så finner den 2 disker, dvs minnekortet og telefonen. Hvis jeg legger filene i telefonminnet så finner mp3 spilleren disse, men hvis jeg legger sangene på minnekortet så må jeg finne fram filene manuelt :(

Må si dette var en liten nedtur fra SE sin mp3 spiller.

Lenke til kommentar

Ja du kan ikke sammenligne mp3 spillerne med nokia og sony sine beste spillere

Denne spilleren er bedre enn den jeg hadde på min D900 samsung, men helt klart dårligere enn de jeg har nevnt

At du ikke får spilt sangene dine fra minnekortet er rart

Det var ikke noe problem i det hele tatt....

Sikker på at du har riktig minnekort da ;-)

Endret av Andynator
Lenke til kommentar

Denne spilleren er bedre enn den jeg hadde på min D900 samsung, men helt klart dårligere enn de jeg har nevnt

7643463[/snapback]

Joda minnekortet fungerer, og mp3 spilleren. Problemet er bare at når du trykker på den knappen på siden av telefonen merket mp3 så får du kun opp sanger som er lagret i telefonen, ikke på minnekortet. Du må derfor åpne minnekortet i filmeny for å få satt i gang spilleren. Ikke store feilen, men det blir værre, du kan nemmelig ikke gjøre annet en å spille, skal du gjøre noe annet, må du slå av spilleren.

Lenke til kommentar

7643463[/snapback]

Joda minnekortet fungerer, og mp3 spilleren. Problemet er bare at når du trykker på den knappen på siden av telefonen merket mp3 så får du kun opp sanger som er lagret i telefonen, ikke på minnekortet. Du må derfor åpne minnekortet i filmeny for å få satt i gang spilleren. Ikke store feilen, men det blir værre, du kan nemmelig ikke gjøre annet en å spille, skal du gjøre noe annet, må du slå av spilleren.

7643625[/snapback]

jeg får opp spillelisten direkte når jeg trykker på Mp3 knappen :w00t:

Lenke til kommentar

7643463[/snapback]

7643625[/snapback]

jeg får opp spillelisten direkte når jeg trykker på Mp3 knappen :w00t:

7644173[/snapback]

Skjønner det f**** ikke, jeg har nå prøvd både minnekortet jeg kjøpte og det som fulgte med. Crap :(

Lenke til kommentar
vet ikke om det har noe med saken og gjøre, men jeg overfører musikken med minnekortet(og adapteren) i pc`en

Da ligger alt som det skal og som sagt har jeg ikke det problemet du har med at du kun har den ene sangen fremme på spilleren din

7644363[/snapback]

Det har jeg ikke prøvd enda, sjekker....

Lenke til kommentar
Avhengig sv deg nå nilz anngående sync problemet. Får ikke videre hjelp før jeg finner ut om det bare er jeg som har dette problemet

7649481[/snapback]

Blir ikke før i morgen dessverre, akkurat tilbake fra Oslo, og gadd ikke dra innom jobben. Skal stikke ned i morgen tidlig å hente cd`n

Lenke til kommentar

Hentet cd, men nedtur. Har installert sync (flere ganger) men programmet finner ikke telefonen. Skjønner det ikke, det virker som om den ikke finner noen comm porter verken usb eller blåtann?

Kjenner at jeg begynner å bli irritert nå, har fremdeles ikke funnet noe grunn for at jeg ikke får spilt mp3. På turen i går ble det også litt nedtur, da jeg måtte trykke på "next" hver gang jeg skal høre en ny låt, fordi når du finner fram filene og spiller disse kan man bare spille en og en. Lyden blir ikke spes bra heller.

Må forske litt på comm problemet nå......

Endret av Nilz1
Lenke til kommentar
Hentet cd, men nedtur. Har installert sync (flere ganger) men programmet finner ikke telefonen. Skjønner det ikke, det virker som om den ikke finner noen comm porter verken usb eller blåtann?

Kjenner at jeg begynner å bli irritert nå, har fremdeles ikke funnet noe grunn for at jeg ikke får spilt mp3. På turen i går ble det også litt nedtur, da jeg måtte trykke på "next" hver gang jeg skal høre en ny låt, fordi når du finner fram filene og spiller disse kan man bare spille en og en. Lyden blir ikke spes bra heller.

Må forske litt på comm problemet nå......

7655006[/snapback]

rart, ingen problem med å hente kontaktene via kabel. Men det er kun via kabel ikke via bluetooth.

Når det gjelder mp3 spilleren så går den som en drøm her hjemme

Lenke til kommentar

hei nilz

ser du har sendt meg et pm

Tror ikke det dritet funker hos meg

Står aldri at jeg har fått mld /meldinger 0) + at samme hva og hvor jeg svarer så står det at det ikke er sendt

Svarer deg her jeg

Med 16mb internminne er det vanskelig og tro at 166 sanger skulle få plass innpå.

Jeg starter mp3 spilleren og alle 166 sangene ligger der. har på random play så låtene glir lett gjennom sangene

Litt treig respons på fjernkontrollene eneste

håper du får det til snart

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...