Andynator Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2006 hmmm...brukt mye tid på altslags fjas nå.... Sliter som sagt med størrelsen på cd plata(mini cd) den passer ikke i pc`en min. Her har jeg kontaktet LG som skulle sjekke ut om dette sync programmet lå på nettet(takk for adressen foresten Nilz1) Problem 2. Telefonen ligger ikke i noe sysytem,noe som lager trøbbel når du skal sette opp wap og mms og slikt. Det løstes ved å bruke innstillingene til LG etellerannet 810....... Ellers har jeg ikke hatt tid til å sjekke noe som helst bortsett fra at om du forlater mp3 spilleren så slaår den seg av.....du kan motta hva du vil,men sannsynligvis ikke lage sms eller spille spill mens denne går Koplet forresten opp mot trådløst headsett og det funket utmerket Flightmode har jeg ikke fått sjekket enda Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2006 Der er flightmode • Superslank, kun 9,9 mm • Bluetooth • FM-radio • Edge • USB Mass storage-funksjon • Flightmode-funksjon • MP3 • 2-megapikselkamera Type GPRS/EDGE Yes/Class 10 GSM Tri-band(900/1800/1900) Grunnleggende informasjon Formfaktor Bartype Størrelse 95 x 52 x 9.9 mm Vekt 73g Minne 16 MB Eksternt minnekort Micro SD Batteridriftstid Taletid (min) 120 min Standby (timer) 250 tim Ringetoner Polyfoniske ringetoner poly 40 Vibrasjon Yes Skjerm Antall piksler 220 x 176 Farge 262K Meldinger SMS Yes EMS Yes MMS Yes Inntasting T9 Personlig Bakgrunnsbilde Yes Skjermsparer No Last ned bilder Yes Last ned ringetoner Yes Kalender Yes Alarmfunksjon Yes Telefonbok 1000 Contacts Avansert Blåtann Yes, v2.0 MIDI Yes Spill Yes, 2 Kamera 2.0 MPixels, AF with LED Flash Kamera 4 x Digital Zoom Video Yes Talenotat Yes Taleoppringing No MP3 Yes WAP Yes JAVA Yes, MIDP 2.0 Oppkopling Bluetooth Yes, v2.0 IrDA No USB Yes, v2.0 PC Sync Yes Tilgjengelighet Tilgjengelig Dec 2006 GPRS/EDGE Yes/Class 10 GSM Tri-band(900/1800/1900) Grunnleggende informasjon Formfaktor Bartype Størrelse 95 x 52 x 9.9 mm Vekt 73g Minne 16 MB Eksternt minnekort Micro SD Batteridriftstid Taletid (min) 120 min Standby (timer) 250 tim Ringetoner Polyfoniske ringetoner poly 40 Vibrasjon Yes Skjerm Antall piksler 220 x 176 Farge 262K Meldinger SMS Yes EMS Yes MMS Yes Inntasting T9 Personlig Bakgrunnsbilde Yes Skjermsparer No Last ned bilder Yes Last ned ringetoner Yes Kalender Yes Alarmfunksjon Yes Telefonbok 1000 Contacts Avansert Blåtann Yes, v2.0 MIDI Yes Spill Yes, 2 Kamera 2.0 MPixels, AF with LED Flash Kamera 4 x Digital Zoom Video Yes Talenotat Yes Taleoppringing No MP3 Yes WAP Yes JAVA Yes, MIDP 2.0 Oppkopling Bluetooth Yes, v2.0 IrDA No USB Yes, v2.0 PC Sync Yes Tilgjengelighet Tilgjengelig Dec 2006 Lenke til kommentar
Nilz1 Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 hmmm...brukt mye tid på altslags fjas nå....Sliter som sagt med størrelsen på cd plata(mini cd) den passer ikke i pc`en min. Her har jeg kontaktet LG som skulle sjekke ut om dette sync programmet lå på nettet(takk for adressen foresten Nilz1) Problem 2. Telefonen ligger ikke i noe sysytem,noe som lager trøbbel når du skal sette opp wap og mms og slikt. Det løstes ved å bruke innstillingene til LG etellerannet 810....... Ellers har jeg ikke hatt tid til å sjekke noe som helst bortsett fra at om du forlater mp3 spilleren så slaår den seg av.....du kan motta hva du vil,men sannsynligvis ikke lage sms eller spille spill mens denne går Koplet forresten opp mot trådløst headsett og det funket utmerket Flightmode har jeg ikke fått sjekket enda 7598945[/snapback] Skjønner ikke det der med minicd, jeg har flere slike minicder til feks mp3 sillere ol. som funker som bare det i min pc. I cd skuffa på pc`n er det ett eget spor for slike minicder. Det var synd det med mp3 spilleren noe skal det alltid være. skal uansett ha en slik. Nå ser jeg fram til en vurdering etter bruk noen dager og kanskje noen eks på bilder tatt med phonen. Du kan jo også ta noen bilder av selve telefonene Nå er det helg og fest, så du/dere får ha en riktig god en samt en trivelig nyttårsaften. Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2006 Skjønner ikke det der med minicd, jeg har flere slike minicder til feks mp3 sillere ol. som funker som bare det i min pc. I cd skuffa på pc`n er det ett eget spor for slike minicder. Det var synd det med mp3 spilleren noe skal det alltid være. skal uansett ha en slik. Nå ser jeg fram til en vurdering etter bruk noen dager og kanskje noen eks på bilder tatt med phonen. Du kan jo også ta noen bilder av selve telefonene Nå er det helg og fest, så du/dere får ha en riktig god en samt en trivelig nyttårsaften. 7599242[/snapback] har ikke skuffe til cder i min pc. cdene skal dyttes inn i et høl godt nyttår everyone Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 God guds skyld, hold deg unna LG! Makan til dritt skal du lete lenge etter. Hvis du leser "garanti-lappen" for LG telefoner står det i korte trekk at driter i hva som skjer med telefonen. Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2006 God guds skyld, hold deg unna LG! Makan til dritt skal du lete lenge etter. Hvis du leser "garanti-lappen" for LG telefoner står det i korte trekk at driter i hva som skjer med telefonen. 7601698[/snapback] hyggelig bekjntskap... Å du har invistert i hvilken telefon? så vi andre også kan ha noe å le av liksom Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 30. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2006 Siste nytt Niltz Mann kan spille Mp3 og gjøre hva mann vill samtidig :-) Der er en funksjon som blir slått på når mann spiller mp3 og trykker inn den egne mp3 knappen på høyre siden DA er mann tilbake til hovedmenyen :-) Ellers er cd spilleren min i pcen blitt ødelagt av alt jeg har gjort for å få den lille plata til å funke. Har brunnet cden over på stor cd og skal bort til en kammerat for å legge over på minnekort slik at jeg endelig kan få lagt inn kontaktene mine :-) Lenke til kommentar
Nilz1 Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 God guds skyld, hold deg unna LG! Makan til dritt skal du lete lenge etter. Hvis du leser "garanti-lappen" for LG telefoner står det i korte trekk at driter i hva som skjer med telefonen. 7601698[/snapback] Som alle andre merker da altså Lenke til kommentar
Nilz1 Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Siste nytt NiltzMann kan spille Mp3 og gjøre hva mann vill samtidig :-) Der er en funksjon som blir slått på når mann spiller mp3 og trykker inn den egne mp3 knappen på høyre siden DA er mann tilbake til hovedmenyen :-) Ellers er cd spilleren min i pcen blitt ødelagt av alt jeg har gjort for å få den lille plata til å funke. Har brunnet cden over på stor cd og skal bort til en kammerat for å legge over på minnekort slik at jeg endelig kan få lagt inn kontaktene mine :-) 7604906[/snapback] Kult Kan man synke med outlook? Lenke til kommentar
Nilz1 Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Min telefon kommer i morgen..... Flere brukererfaringer fra Andynator? Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 heisann Er for tiden ute av internett(GEt suger) så blir litt sånn halveis med svar på meg for tiden Når det gjelder outlook så syncer jeg lett kontaktene mine, men når jeg skal synce kalenderen så bryter programmet sammen.....her kan det godt være at cd sync programmet må oppdateres over internett, noe jeg ikke kan så lenge nettet er ute(Gi beskjed Noltz om du opplever det samme) Ellers er jeg strålende fornøyd med telefonen, eneste som irriterer meg er at telefonalarmen ikke ringer om telefonen blir satt på "lydløst" eller vibrering Alt av sammenkopling med handsfree, a2dp,pc osv går som en drøm Telefonen er råsexy og jeg har fått mye positive blikk og ord for den. Den suger til seg merker fra fingrene eneste.... Gled deg Nilz og gi tilbake mld så raskt du bare kan Lenke til kommentar
Nilz1 Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Telefonen var ikke kommet i dag Kommer helt sikkert i morgen Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2007 det kommer en dag i morgen .-) Du kan glede deg Jeg har satt support LG på hodet for å rette opp i feilen som ligger i sync programmet der programmet kræsjer når mann skal overføre kalenederhendelsene fra outlook... Lenke til kommentar
Nilz1 Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) det kommer en dag i morgen .-)Du kan glede deg Jeg har satt support LG på hodet for å rette opp i feilen som ligger i sync programmet der programmet kræsjer når mann skal overføre kalenederhendelsene fra outlook... 7633646[/snapback] Gleder meg men er så irriterende når dette skjer, sjappa lovte å ha den i dag Håper de får fixa til i morgen, så du har det i orden til jeg skal sync med outlook Endret 3. januar 2007 av Nilz1 Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2007 ja kanskje det virker litt fraværende på lg support Akkurat som de ikke helt vet problemstillingene eller hvor svarene kan ligge Akkurat nå skal de lete etter oppdateringer på sync programmet. Det burde(om det eksisterer) ligget ut på lg sin side klar til opplasting for hvem som helst Lenke til kommentar
Nilz1 Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 ja kanskje detvirker litt fraværende på lg support Akkurat som de ikke helt vet problemstillingene eller hvor svarene kan ligge Akkurat nå skal de lete etter oppdateringer på sync programmet. Det burde(om det eksisterer) ligget ut på lg sin side klar til opplasting for hvem som helst 7633919[/snapback] Har du sjekka litt rundt på andre land sine sider altså www.lgmobile.com også velge andre land? Kan sjekke litt på www.mobile-review.com der er det en del kloke hoder som vet det meste om mobil. Og i russland (dette er en russisk side som også er på engelsk) har ke820 vært på markedet en stund. Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2007 ja kanskje detvirker litt fraværende på lg support Akkurat som de ikke helt vet problemstillingene eller hvor svarene kan ligge Akkurat nå skal de lete etter oppdateringer på sync programmet. Det burde(om det eksisterer) ligget ut på lg sin side klar til opplasting for hvem som helst 7633919[/snapback] Har du sjekka litt rundt på andre land sine sider altså www.lgmobile.com også velge andre land? Kan sjekke litt på www.mobile-review.com der er det en del kloke hoder som vet det meste om mobil. Og i russland (dette er en russisk side som også er på engelsk) har ke820 vært på markedet en stund. 7636706[/snapback] Han support duden snakka om at han måtte gå via sverige si side da den norske(på oppdateringsfronten) ikke virket. Det har jeg erfart selv. Men jeg venter til jeg får en tlf/mail før jeg går videre til verks Lenke til kommentar
Nilz1 Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Sjekk denne: http://forum2.mobile-review.com/showthread.php?t=59132 Ikke så mye der enda, men det kommer. Har lagt igjen spm om sync programmet på forumet til mobile-review.com. Lenke til kommentar
Nilz1 Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) Finaly! Den ser jo veldig exclusive ut da Gleder meg til arb. dagen er ferdig og jeg kan begynne å fikle (bildet tatt med w800) Endret 4. januar 2007 av Nilz1 Lenke til kommentar
vebwa Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Info om talekvalitet og kalender ønskes! =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå