Gå til innhold

Skal ha LG KE820, men hvor er den?

Anbefalte innlegg

hmmm...brukt mye tid på altslags fjas nå....

Sliter som sagt med størrelsen på cd plata(mini cd) den passer ikke i pc`en min. Her har jeg kontaktet LG som skulle sjekke ut om dette sync programmet lå på nettet(takk for adressen foresten Nilz1)

Problem 2. Telefonen ligger ikke i noe sysytem,noe som lager trøbbel når du skal sette opp wap og mms og slikt. Det løstes ved å bruke innstillingene til LG etellerannet 810.......

Ellers har jeg ikke hatt tid til å sjekke noe som helst bortsett fra at om du forlater mp3 spilleren så slaår den seg av.....du kan motta hva du vil,men sannsynligvis ikke lage sms eller spille spill mens denne går

Koplet forresten opp mot trådløst headsett og det funket utmerket

Flightmode har jeg ikke fått sjekket enda

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Der er flightmode

• Superslank, kun 9,9 mm

• Bluetooth

• FM-radio

• Edge

• USB Mass storage-funksjon

• Flightmode-funksjon

• MP3

• 2-megapikselkamera Type

GPRS/EDGE Yes/Class 10

GSM Tri-band(900/1800/1900)

Grunnleggende informasjon

Formfaktor Bartype

Størrelse 95 x 52 x 9.9 mm

Vekt 73g

Minne 16 MB

Eksternt minnekort Micro SD

Batteridriftstid

Taletid (min) 120 min

Standby (timer) 250 tim

Ringetoner

Polyfoniske ringetoner poly 40

Vibrasjon Yes

Skjerm

Antall piksler 220 x 176

Farge 262K

Meldinger

SMS Yes

EMS Yes

MMS Yes

Inntasting T9

Personlig

Bakgrunnsbilde Yes

Skjermsparer No

Last ned bilder Yes

Last ned ringetoner Yes

Kalender Yes

Alarmfunksjon Yes

Telefonbok 1000 Contacts

Avansert

Blåtann Yes, v2.0

MIDI Yes

Spill Yes, 2

Kamera 2.0 MPixels, AF with LED Flash

Kamera 4 x Digital Zoom

Video Yes

Talenotat Yes

Taleoppringing No

MP3 Yes

WAP Yes

JAVA Yes, MIDP 2.0

Oppkopling

Bluetooth Yes, v2.0

IrDA No

USB Yes, v2.0

PC Sync Yes

Tilgjengelighet

Tilgjengelig Dec 2006

GPRS/EDGE Yes/Class 10

GSM Tri-band(900/1800/1900)

Grunnleggende informasjon

Formfaktor Bartype

Størrelse 95 x 52 x 9.9 mm

Vekt 73g

Minne 16 MB

Eksternt minnekort Micro SD

Batteridriftstid

Taletid (min) 120 min

Standby (timer) 250 tim

Ringetoner

Polyfoniske ringetoner poly 40

Vibrasjon Yes

Skjerm

Antall piksler 220 x 176

Farge 262K

Meldinger

SMS Yes

EMS Yes

MMS Yes

Inntasting T9

Personlig

Bakgrunnsbilde Yes

Skjermsparer No

Last ned bilder Yes

Last ned ringetoner Yes

Kalender Yes

Alarmfunksjon Yes

Telefonbok 1000 Contacts

Avansert

Blåtann Yes, v2.0

MIDI Yes

Spill Yes, 2

Kamera 2.0 MPixels, AF with LED Flash

Kamera 4 x Digital Zoom

Video Yes

Talenotat Yes

Taleoppringing No

MP3 Yes

WAP Yes

JAVA Yes, MIDP 2.0

Oppkopling

Bluetooth Yes, v2.0

IrDA No

USB Yes, v2.0

PC Sync Yes

Tilgjengelighet

Tilgjengelig Dec 2006

Lenke til kommentar
hmmm...brukt mye tid på altslags fjas nå....

Sliter som sagt med størrelsen på cd plata(mini cd) den passer ikke i pc`en min. Her har jeg kontaktet LG som skulle sjekke ut om dette sync programmet lå på nettet(takk for adressen foresten Nilz1)

Problem 2. Telefonen ligger ikke i noe sysytem,noe som lager trøbbel når du skal sette opp wap og mms og slikt. Det løstes ved å bruke innstillingene til LG etellerannet 810.......

Ellers har jeg ikke hatt tid til å sjekke noe som helst bortsett fra at om du forlater mp3 spilleren så slaår den seg av.....du kan motta hva du vil,men sannsynligvis ikke lage sms eller spille spill mens denne går

Koplet forresten opp mot trådløst headsett og det funket utmerket

Flightmode har jeg ikke fått sjekket enda

7598945[/snapback]

Skjønner ikke det der med minicd, jeg har flere slike minicder til feks mp3 sillere ol. som funker som bare det i min pc. I cd skuffa på pc`n er det ett eget spor for slike minicder.

Det var synd det med mp3 spilleren noe skal det alltid være. skal uansett ha en slik.

Nå ser jeg fram til en vurdering etter bruk noen dager og kanskje noen eks på bilder tatt med phonen. Du kan jo også ta noen bilder av selve telefonene :)

Nå er det helg og fest, så du/dere får ha en riktig god en samt en trivelig nyttårsaften. :thumbup:

Lenke til kommentar

Skjønner ikke det der med minicd, jeg har flere slike minicder til feks mp3 sillere ol. som funker som bare det i min pc. I cd skuffa på pc`n er det ett eget spor for slike minicder.

Det var synd det med mp3 spilleren noe skal det alltid være. skal uansett ha en slik.

Nå ser jeg fram til en vurdering etter bruk noen dager og kanskje noen eks på bilder tatt med phonen. Du kan jo også ta noen bilder av selve telefonene :)

Nå er det helg og fest, så du/dere får ha en riktig god en samt en trivelig nyttårsaften. :thumbup:

7599242[/snapback]

har ikke skuffe til cder i min pc. cdene skal dyttes inn i et høl

godt nyttår everyone

Lenke til kommentar
God guds skyld, hold deg unna LG!

Makan til dritt skal du lete lenge etter. Hvis du leser "garanti-lappen" for LG telefoner står det i korte trekk at driter i hva som skjer med telefonen.

7601698[/snapback]

hyggelig bekjntskap...

Å du har invistert i hvilken telefon? så vi andre også kan ha noe å le av liksom ;)

Lenke til kommentar

Siste nytt Niltz

Mann kan spille Mp3 og gjøre hva mann vill samtidig :-)

Der er en funksjon som blir slått på når mann spiller mp3 og trykker inn den egne mp3 knappen på høyre siden

DA er mann tilbake til hovedmenyen :-)

Ellers er cd spilleren min i pcen blitt ødelagt av alt jeg har gjort for å få den lille plata til å funke. Har brunnet cden over på stor cd og skal bort til en kammerat for å legge over på minnekort slik at jeg endelig kan få lagt inn kontaktene mine :-)

Lenke til kommentar
God guds skyld, hold deg unna LG!

Makan til dritt skal du lete lenge etter. Hvis du leser "garanti-lappen" for LG telefoner står det i korte trekk at driter i hva som skjer med telefonen.

7601698[/snapback]

Som alle andre merker da altså :)

Lenke til kommentar
Siste nytt Niltz

Mann kan spille Mp3 og gjøre hva mann vill samtidig :-)

Der er en funksjon som blir slått på når mann spiller mp3 og trykker inn den egne mp3 knappen på høyre siden

DA er mann tilbake til hovedmenyen :-)

Ellers er cd spilleren min i pcen blitt ødelagt av alt jeg har gjort for å få den lille plata til å funke. Har brunnet cden over på stor cd og skal bort til en kammerat for å legge over på minnekort slik at jeg endelig kan få lagt inn kontaktene mine :-)

7604906[/snapback]

Kult

Kan man synke med outlook?

Lenke til kommentar

heisann

Er for tiden ute av internett(GEt suger) så blir litt sånn halveis med svar på meg for tiden

Når det gjelder outlook så syncer jeg lett kontaktene mine, men når jeg skal synce kalenderen så bryter programmet sammen.....her kan det godt være at cd sync programmet må oppdateres over internett, noe jeg ikke kan så lenge nettet er ute(Gi beskjed Noltz om du opplever det samme)

Ellers er jeg strålende fornøyd med telefonen, eneste som irriterer meg er at telefonalarmen ikke ringer om telefonen blir satt på "lydløst" eller vibrering

Alt av sammenkopling med handsfree, a2dp,pc osv går som en drøm

Telefonen er råsexy og jeg har fått mye positive blikk og ord for den. Den suger til seg merker fra fingrene eneste....

Gled deg Nilz og gi tilbake mld så raskt du bare kan

Lenke til kommentar
det kommer en dag i morgen .-)

Du kan glede deg

Jeg har satt support LG på hodet for å rette opp i feilen som ligger i sync programmet der programmet kræsjer når mann skal overføre kalenederhendelsene fra outlook...

7633646[/snapback]

Gleder meg men er så irriterende når dette skjer, sjappa lovte å ha den i dag :hmm:

Håper de får fixa til i morgen, så du har det i orden til jeg skal sync med outlook :innocent:

Endret av Nilz1
Lenke til kommentar

ja kanskje det

virker litt fraværende på lg support

Akkurat som de ikke helt vet problemstillingene eller hvor svarene kan ligge

Akkurat nå skal de lete etter oppdateringer på sync programmet. Det burde(om det eksisterer) ligget ut på lg sin side klar til opplasting for hvem som helst

Lenke til kommentar
ja kanskje det

Akkurat nå skal de lete etter oppdateringer på sync programmet. Det burde(om det eksisterer) ligget ut på lg sin side klar til opplasting for hvem som helst

7633919[/snapback]

Har du sjekka litt rundt på andre land sine sider altså www.lgmobile.com også velge andre land?

Kan sjekke litt på www.mobile-review.com der er det en del kloke hoder som vet det meste om mobil. Og i russland (dette er en russisk side som også er på engelsk) har ke820 vært på markedet en stund.

Lenke til kommentar
ja kanskje det

7633919[/snapback]

Har du sjekka litt rundt på andre land sine sider altså www.lgmobile.com også velge andre land?

Kan sjekke litt på www.mobile-review.com der er det en del kloke hoder som vet det meste om mobil. Og i russland (dette er en russisk side som også er på engelsk) har ke820 vært på markedet en stund.

7636706[/snapback]

Han support duden snakka om at han måtte gå via sverige si side da den norske(på oppdateringsfronten) ikke virket. Det har jeg erfart selv. Men jeg venter til jeg får en tlf/mail før jeg går videre til verks

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...