Gå til innhold

Skal ha LG KE820, men hvor er den?


Anbefalte innlegg

hehe....nei får nå ikke håpe det da...

7585456[/snapback]

 

 

Hehe, nei. Håper du får den snart så lar du meg få vite

 

Er du lei av din 7390 allerede?

7585497[/snapback]

for å si det slik...jeg har sendt dem en mail for å forhøre meg om hvor telefonen er :)

7390 er nokia....jeg hater generelt nokia......7390 har det meste men er litt femi og jenteaktig...ikke helt meg på en måte :cool:

Men jeg startet jo denne tråden så da får jeg vel være den første til å handle den inn også :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hehe....nei får nå ikke håpe det da...

7585456[/snapback]

 

 

Hehe, nei. Håper du får den snart så lar du meg få vite

 

Er du lei av din 7390 allerede?

7585497[/snapback]

for å si det slik...jeg har sendt dem en mail for å forhøre meg om hvor telefonen er :)

7390 er nokia....jeg hater generelt nokia......7390 har det meste men er litt femi og jenteaktig...ikke helt meg på en måte :cool:

Men jeg startet jo denne tråden så da får jeg vel være den første til å handle den inn også :thumbup:

7585532[/snapback]

 

Min svoger kjøpte en 7390 black til sin datter (17år) og hun syntes den var litt for jentete :!: Selv synes jeg den ser ganske ok ut, men er enig med deg, hater Nokia og synes de er alt for dyr.

Skal ha KE820 så fort den dukker opp, det ble jeg helt sikker på etter jeg fikk se bildene på de italienske og russiske sidene.

Er jo helt idiot og sitter å sjekker nettet flere ganger om dagen for å se om den dukker opp. Har nå en "gammel" W800i som er snart 1 1/2 år gammel, noe som er rekord for min del, selv om jeg har hatt en K600i i mellomtiden.

Synes nå SE er blitt litt kjedelig og derfor gleder jeg meg som en unge på julaften til den dukker opp :)

Lenke til kommentar

Dette svaret fikk jeg i fra en veldig hyggelig dame hos GigaShop(jeg snakka med henne i telefonen også)

Gleder meg :-)

 

Hei :)

I flg importør skal denne være godkjent for det norske markedet, og således skal det gå an å bytte språk HVIS språket på telefonen default er engelsk.

 

 

Jeg kan foreløpig bekrefte at bestillingen er effektuert i dag, og at mobilen er lagerført hos importør :)

 

Vi ønsker alle våre kunder et strålende Nytt År !

Lenke til kommentar
Dette svaret fikk jeg i fra en veldig hyggelig dame hos GigaShop(jeg snakka med henne i telefonen også)

Gleder meg :-)

 

Hei :)

I flg importør skal denne være godkjent for det norske markedet, og således skal det gå an å bytte språk HVIS språket på telefonen default er engelsk.

 

 

Jeg kan foreløpig bekrefte at bestillingen er effektuert i dag, og at mobilen er lagerført hos importør :)

 

Vi ønsker alle våre kunder et strålende Nytt År !

7585888[/snapback]

 

 

Sa hu noe om leveringstid?

Lenke til kommentar
Dette svaret fikk jeg i fra en veldig hyggelig dame hos GigaShop(jeg snakka med henne i telefonen også)

Gleder meg :-)

 

Hei :)

I flg importør skal denne være godkjent for det norske markedet, og således skal det gå an å bytte språk HVIS språket på telefonen default er engelsk.

 

 

Jeg kan foreløpig bekrefte at bestillingen er effektuert i dag, og at mobilen er lagerført hos importør :)

 

Vi ønsker alle våre kunder et strålende Nytt År !

7585888[/snapback]

 

 

Sa hu noe om leveringstid?

7585922[/snapback]

Nei, men jeg skal ringe igjen i morgen for å få sporingsnummeret....så det er vel vanlig postgang. kommer nok innen denne uka er omme :w00t:

Lenke til kommentar
Dette svaret fikk jeg i fra en veldig hyggelig dame hos GigaShop(jeg snakka med henne i telefonen også)

Gleder meg :-)

 

Hei :)

I flg importør skal denne være godkjent for det norske markedet, og således skal det gå an å bytte språk HVIS språket på telefonen default er engelsk.

 

 

Jeg kan foreløpig bekrefte at bestillingen er effektuert i dag, og at mobilen er lagerført hos importør :)

 

Vi ønsker alle våre kunder et strålende Nytt År !

7585888[/snapback]

 

 

Sa hu noe om leveringstid?

7585922[/snapback]

Nei, men jeg skal ringe igjen i morgen for å få sporingsnummeret....så det er vel vanlig postgang. kommer nok innen denne uka er omme :w00t:

7585942[/snapback]

 

Fryktelig kort uke dette da :)

Lenke til kommentar
Dangaard norge som sitter på telefonene

 

28.12.06  09.30  REGISTRERT OMLASTINGSTERMINAL  4068 STAVANGER 

27.12.06  18.06  INNLEVERT POSTTERMINAL  0024 OSLO

7591397[/snapback]

 

Da skjønner jeg ikke at flere butikker ikke får tak i disse. Håper den dukker opp her snart :hmm:

Lenke til kommentar
Dangaard norge som sitter på telefonene

 

28.12.06  09.30  REGISTRERT OMLASTINGSTERMINAL  4068 STAVANGER 

27.12.06  18.06  INNLEVERT POSTTERMINAL  0024 OSLO

7591397[/snapback]

 

Da skjønner jeg ikke at flere butikker ikke får tak i disse. Håper den dukker opp her snart :hmm:

7591416[/snapback]

 

vil du ha den er det jo bare å bestille da :dontgetit:

Lenke til kommentar
Dangaard norge som sitter på telefonene

 

28.12.06  09.30  REGISTRERT OMLASTINGSTERMINAL  4068 STAVANGER 

27.12.06  18.06  INNLEVERT POSTTERMINAL  0024 OSLO

7591397[/snapback]

 

 

Er telefonen kommen noe nærmere?

Tror du at den kommer i dag/morgen?

Spent på din vegne :p

Lenke til kommentar
Dangaard norge som sitter på telefonene

 

28.12.06  09.30  REGISTRERT OMLASTINGSTERMINAL  4068 STAVANGER 

27.12.06  18.06  INNLEVERT POSTTERMINAL  0024 OSLO

7591397[/snapback]

 

 

Er telefonen kommen noe nærmere?

Tror du at den kommer i dag/morgen?

Spent på din vegne :p

7597781[/snapback]

hørte netopp på radioen at 1 av 2 pakker ikke kommer frem i tide(skal ta 1 døgn)

7390 kom for sent, å nå det samme med denne :thumbdown:

Sporinga fra posten sine sider tok ferie kl 09.30 i går i stavanger, og turen hit tar bare ca 2 timer :hmm:

Regner med de kommer på døra snart, musikken er av,dørklokka sjekket og alt ligger til rette :yes:

eg gir nok beskjednår vidunderet kommer

Lenke til kommentar
Hjemmesiden til LG: LG Electronics

7503632[/snapback]

 

er dette alt Lg har av egen side :hmm:

En ting er at det bare liggergamle telefoner innpå, men supprt e-mail adressen gjennkjenner ikke outloken på maskinen min og vil ikke sende avgårde noen mail :cry:

 

Der må da være en side der mann kan hente innstillinger oppdateringer eller brukermanualer

 

For sikkerhets skyld har jeg stil dangaard samme spørsmålet :thumbup:

Lenke til kommentar

1 inntrykket er ekslusivt

Esken er nydelig, innholdet i eksen innponerende med bla mobil holder(dog uten beltehefte) headsett med kontroll og 3.5mm inngang, usb kabel, minnekort, lader, innstruksjonsbøker og en "mini" cd(som jeg ikke helt vet hvordan jeg skal kunne avspille?? Putter jeg den i pc`en finner jeg den vel aldri igjen??

Å selvsagt selve telefonen....pitteliten og deilig.

Ser jo med en gang at mp3 spilleren ikke kan brukes i kombinasjon med annet, ellers må jeg la den få noen minutter på lading

Lenke til kommentar
1 inntrykket er ekslusivt

Esken er nydelig, innholdet i eksen innponerende med bla mobil holder(dog uten beltehefte) headsett med kontroll og 3.5mm inngang, usb kabel, minnekort, lader, innstruksjonsbøker og en "mini" cd(som jeg ikke helt vet hvordan jeg skal kunne avspille?? Putter jeg den i pc`en finner jeg den vel aldri igjen??

Å selvsagt selve telefonen....pitteliten og deilig.

Ser jo med en gang at mp3 spilleren ikke kan brukes i kombinasjon med annet, ellers må jeg la den få noen minutter på lading

7598100[/snapback]

 

 

Faen nå er jeg misunnelig.

Det finnes jo en flash side på hjemmesia hvor det er litt om telefonene, men ikke mye. Du må inn på www.lgmobile.com og velge norge, så ser du etter "simply style" på høyre side.

Hva mener du med at man ikke kan bruke mp3 spilleren i kombinasjon med annet? Vil man ikke motta samtaler og sende/motta sms mens mp3 spilleren er i bruk? Finnes det flightmode?

Endret av Nilz1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...