Nilz1 Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Nye produkter på lager skriver Lanseringsguiden nå for 3 gang.....uten at telefonen finnes i noen butikker http://lanseringsguide.amobil.no/ 7533637[/snapback] Det er fryktlig irriterende ja, spesielt for oss som sitter å venter Nå tror jeg ikke jeg klarer å vente lengre, må ha ny tlf før jul, mulig jeg går for en stor klump som K800 eller N73ME Lenke til kommentar
Nilz1 Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Nye produkter på lager skriver Lanseringsguiden nå for 3 gang.....uten at telefonen finnes i noen butikker http://lanseringsguide.amobil.no/ 7533637[/snapback] BTW så sier en fyr på www.mobile-review.com at den er i butikken i Russland, har fyrt av noen spørsmål anng. innhold i eska, og spm om bilder så får vi se. Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2006 eg har synda..... bestilte nettopp en nokia black bronze 7390......ettersom denne har det jeg ville ha i en telefon(inkl a2dp selv om det ikke står oppført)så får jeg håpe den ikke er like stygg å se på som resten av nokia sortemanget Får gi nokia en siste sjanse liksom Skifter så ofte at mann ikke skal se bort ifra at det kan bli en ke820 på meg også en vakker dag da... Lenke til kommentar
Nilz1 Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 eg har synda.....bestilte nettopp en nokia black bronze 7390......ettersom denne har det jeg ville ha i en telefon(inkl a2dp selv om det ikke står oppført)så får jeg håpe den ikke er like stygg å se på som resten av nokia sortemanget Får gi nokia en siste sjanse liksom Skifter så ofte at mann ikke skal se bort ifra at det kan bli en ke820 på meg også en vakker dag da... 7533718[/snapback] Hehe, synes den ser kul ut, hva måtte du gi for den? Skal avvente til senere i dag, mulig jeg synder jeg også men har ett lite håp om at den dukker opp Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2006 eg har synda.....bestilte nettopp en nokia black bronze 7390......ettersom denne har det jeg ville ha i en telefon(inkl a2dp selv om det ikke står oppført)så får jeg håpe den ikke er like stygg å se på som resten av nokia sortemanget Får gi nokia en siste sjanse liksom Skifter så ofte at mann ikke skal se bort ifra at det kan bli en ke820 på meg også en vakker dag da... 7533718[/snapback] Hehe, synes den ser kul ut, hva måtte du gi for den? Skal avvente til senere i dag, mulig jeg synder jeg også men har ett lite håp om at den dukker opp 7533771[/snapback] 3625kr Så de hadde den pink fargen lenge(selvsagt uaktuell) Så i dag dukket den svarte opp, og da ble det bare den Lenke til kommentar
Nilz1 Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 eg har synda.....bestilte nettopp en nokia black bronze 7390......ettersom denne har det jeg ville ha i en telefon(inkl a2dp selv om det ikke står oppført)så får jeg håpe den ikke er like stygg å se på som resten av nokia sortemanget Får gi nokia en siste sjanse liksom Skifter så ofte at mann ikke skal se bort ifra at det kan bli en ke820 på meg også en vakker dag da... 7533718[/snapback] Hehe, synes den ser kul ut, hva måtte du gi for den? Skal avvente til senere i dag, mulig jeg synder jeg også men har ett lite håp om at den dukker opp 7533771[/snapback] 3625kr Så de hadde den pink fargen lenge(selvsagt uaktuell) Så i dag dukket den svarte opp, og da ble det bare den 7533849[/snapback] Ikke ille den, så på den i går kveld. Bra spec. Fikk svar fra amobil i går: "Komplett og Amentio (som henter data fra blant annet Norek/Komplett) oppga lagerstatus som at denne varen var på lager i går. I dag har de rettet opp i dette, og produktet er derfor feilaktig snappet opp som "i salg" i vårt system." Da ser det ut som om jeg må ut å lete etter en annen tlf, 820`n kommer ikke før i januar en gang. Lenke til kommentar
Leeland Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Jeg har fått sett og prøvd litt på ke820 i dag... niiiiccee feeling... Ca samme pris som kg800 også. Men, tror det blir 7390 på meg også etter hvert... Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2006 Jeg har fått sett og prøvd litt på ke820 i dag... niiiiccee feeling... Ca samme pris som kg800 også. Men, tror det blir 7390 på meg også etter hvert... 7546564[/snapback] Sattan... hvordan er menyer og brukervennlighet på denne da?? Lenke til kommentar
Nilz1 Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Jeg har fått sett og prøvd litt på ke820 i dag... niiiiccee feeling... Ca samme pris som kg800 også. Men, tror det blir 7390 på meg også etter hvert... 7546564[/snapback] Kan du ikke gi oss en liten gjennomgang da? Har du hørt noe om release dato? Lenke til kommentar
Leeland Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Er ikke så greit å få gitt en gjennomgang, fikk bare sett på den i noen få minutter. Får litt samme feelingen som med x830 hva taster angår. Blir mye feil grunnet merkelig tasteoppsett, men det tror jeg det skal gå ann å vende seg til. Menysystemet var omtrent som på alle andre nyere LG telefoner, greit å anvende - men ikke kjempepent å se på. Det er greit, men ikke mer. Joysticken har samme feeling som på HTC mteor, hvilket i seg selv er positivt. Telefonen virker meget godt sammenskrudd, godt materialvalg og føles eksklusiv. Kommer tilbake med mer fyldig test dersom jeg kan få prøvd den noe mer.. Lenke til kommentar
Nilz1 Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Er ikke så greit å få gitt en gjennomgang, fikk bare sett på den i noen få minutter. Får litt samme feelingen som med x830 hva taster angår. Blir mye feil grunnet merkelig tasteoppsett, men det tror jeg det skal gå ann å vende seg til. Menysystemet var omtrent som på alle andre nyere LG telefoner, greit å anvende - men ikke kjempepent å se på. Det er greit, men ikke mer. Joysticken har samme feeling som på HTC mteor, hvilket i seg selv er positivt. Telefonen virker meget godt sammenskrudd, godt materialvalg og føles eksklusiv. Kommer tilbake med mer fyldig test dersom jeg kan få prøvd den noe mer.. 7549096[/snapback] Er spent på mp3 spilleren, fikk du prøvd den og hvordan var headsettet? Lenke til kommentar
Nilz1 Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 (endret) Da har jeg endelig klart å spore opp flere bilder av telefonen, desverre så er sidene på spansk og russisk (el.l.) Har på den spanske prøvd å oversette via google, så det er mulig å forstå noe av det som står. men i allefall, nyt bildene http://www.alicell.com/public/modules/wfse...p?articleid=102 Funket ikke med oversettelse, men helt nederst på siden ser man ett usa flagg, klikk på det og siden oversettes så kan man begynne å lete etter testen. http://mabila.ua/reviews/show/?id=1254 KE820 Ser jo bare 10 ganger bedre ut enn P320 Endret 22. desember 2006 av Nilz1 Lenke til kommentar
Leeland Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Har ikke fått prøvd mp3 spiller på telefonen. Men håper LG gjør det samme med KE820 som med KG320 - legger ved overgang til vanlig jackplugg i salgspakken. Lyden i originale headsett er generellt dårlig. Regner med at de også løser problemet med at mp3 spilleren ikke kan kjøres som bakgrunnsprogram slik som kg320. Ellers tror jeg man bør "tone" ned forventingnene noe, LG blir nok ikke verdensmester i perfekte mobiler med det første - men de er på god vei! Noen som vet om det er svift-fabrikken som produserer denne telefonen? Lenke til kommentar
Nilz1 Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Har ikke fått prøvd mp3 spiller på telefonen. Men håper LG gjør det samme med KE820 som med KG320 - legger ved overgang til vanlig jackplugg i salgspakken. Lyden i originale headsett er generellt dårlig. Regner med at de også løser problemet med at mp3 spilleren ikke kan kjøres som bakgrunnsprogram slik som kg320. Ellers tror jeg man bør "tone" ned forventingnene noe, LG blir nok ikke verdensmester i perfekte mobiler med det første - men de er på god vei! Noen som vet om det er svift-fabrikken som produserer denne telefonen? 7555034[/snapback] Det er med en fjernkontroll til headsett, i denne er det jack, slik at man kan bruke det headsettet man ønsker. Det er vel ingen som lager perfekte mobiler, uansett hvildet merke/modell du nenver vil det alltid være en eller annen som har noe å utsette. Selv på Nokia og Se er det ikke noe tvil om at alle har noe man ville gjort annerledes. Lenke til kommentar
Nilz1 Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 DA VAR TELFONEN BESTILT....... 7585401[/snapback] Hvor, hva, hvem osv..... Er det noen som har fått den på lager? Jeg har fått beskjed om at den ikke kommer før 10/01 Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2006 DA VAR TELFONEN BESTILT....... 7585401[/snapback] Hvor, hva, hvem osv..... Er det noen som har fått den på lager? Jeg har fått beskjed om at den ikke kommer før 10/01 7585431[/snapback] Gigashop http://www.gs.no/shop/index.wa2?ParentProductId=11910 Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2006 Dette blir spennende... eneste problemet nå er jo at jeg sitter på 3 telefoner fra før... Lenke til kommentar
Nilz1 Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 DA VAR TELFONEN BESTILT....... 7585401[/snapback] Hvor, hva, hvem osv..... Er det noen som har fått den på lager? Jeg har fått beskjed om at den ikke kommer før 10/01 7585431[/snapback] Gigashop http://www.gs.no/shop/index.wa2?ParentProductId=11910 7585441[/snapback] Så også den der, men var litt usikker på det med eksternlager, får man russisk versjon da Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2006 DA VAR TELFONEN BESTILT....... 7585401[/snapback] Hvor, hva, hvem osv..... Er det noen som har fått den på lager? Jeg har fått beskjed om at den ikke kommer før 10/01 7585431[/snapback] Gigashop http://www.gs.no/shop/index.wa2?ParentProductId=11910 7585441[/snapback] Så også den der, men var litt usikker på det med eksternlager, får man russisk versjon da 7585455[/snapback] hehe....nei får nå ikke håpe det da... Lenke til kommentar
Nilz1 Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 hehe....nei får nå ikke håpe det da... 7585456[/snapback] Hehe, nei. Håper du får den snart så lar du meg få vite Er du lei av din 7390 allerede? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå