Gå til innhold

Skal ha LG KE820, men hvor er den?

Anbefalte innlegg

Denne telefonen skulle kommet i November

PÅ amobil sin lanseringsguide står det at den er i butikken allerede...

Men ingen har den

Ikke er det lett å komme i kontakt med lg heller (har di egen internettside?)

Er det noen som har erfaringer med seneste LG telefoner? Er mp3 spiller og kallender funksjoner å annbefale??

Ellers synes jeg telefonen ser tøff ut, er liten og inneholder masse gode spesifikasjoner inkl autofokus, radio,a2dp og plass til minnekort

http://www.amobil.no/nyhet/mobiltelefoner/...til_norge/32957

http://www.amobil.no/artikkel/feature/her_...-nyhetene/33030

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Aner ikke hvor du bor, men mener det var denne jeg så på Elkjøp i Sandvika sist uke :hmm:

7440486[/snapback]

Er nok ikke denne du har sett

Sandvika har ifølge elkjøp selv ikke telefonen

Mobiltelefonen som er like stor som et kredittkort.

Tilgjengelighet:

Ikke på lager hos Sandvika

Ikke på lager i nettbutikken

For å sjekke lagerstatus i andre butikker, vennligst velg en butikk nedenfor

Merk: Prisene på internett kan avvike fra butikk

Finner den ingen plass

Forøvrig er Haugesund byen :w00t:

Lenke til kommentar
Elkjøp haugesund sa den kom til lager(sverige) 18 des....

Så noe julepresang blir det vist ikke :-(

7478198[/snapback]

Det va no som ....

Venter også på denne, ser dritlekker ut og har som du sier det man trenger i en fon.

- ok kamera

- mp3

- radio

- edge

- blåtann

Håper den har ok kalenderfunksjon også.

Vil ikke vente mer, har penger nå :dribble:

Lenke til kommentar
KE820 har ubekreftet leveringsdato hos Dangaard. ;)

7505800[/snapback]

' :mad:

Ingen som har bekjentskaper i LG eller en leverandør som har noe info?

Hvis det ikke skjer noe snart, ender jeg opp med en big fat K800i

7505971[/snapback]

Mens jeg venter kan jeg plage dere med spørsmål :)

Noen som har sett bilder av HF ol som er med i pakka?

Lenke til kommentar
Elkjøp haugesund sa den kom til lager(sverige) 18 des....

Så noe julepresang blir det vist ikke :-(

7478198[/snapback]

Nå har flere nettshops satt dato for levering til 19/12, mulig du rekker å kjøpe en til meg før jul da :)

7524155[/snapback]

hehe...la oss håpe det :D

Nå må de kjappe seg, for nå viser det seg at nokia 7390 også støtter a2dp......¨det irriterer meg grenseløst....for jeg hater egentlig nokia :ph34r:

Åsså er det sånn at jeg får jææævlig med skryt for den telefonen jeg har for tiden....nemlig en nydelig samsung d900......men den har ikke radio og det irriterer meg grenseløst......

Men som sagt virker ke 820 veldig kul ut, jeg har bare 0 erfaring med LG telefoner

Lenke til kommentar

Nå må de kjappe seg, for nå viser det seg at nokia 7390 også støtter a2dp......¨det irriterer meg grenseløst....for jeg hater egentlig nokia :ph34r:

Åsså er det sånn at jeg får jææævlig med skryt for den telefonen jeg har for tiden....nemlig en nydelig samsung d900......men den har ikke radio og det irriterer meg grenseløst......

Men som sagt virker ke 820 veldig kul ut, jeg har bare 0 erfaring med LG telefoner

7524249[/snapback]

Synes også den ser veldig kul og annerledes ut, samt at den har det jeg forlanger av en mobil.

Er litt spent på hva LG putter med i eska, og kvaliteten på mp3 spillern, har jo brukt min W800 i 1 1/2 år og den har jo en meget bra mp3 og kamera.

Husker jeg gikk fra Nokia til SE når T610 kom, og føler nå at jeg vil ha LG pga det samme, nesten alle har samme tlf som meg :mad:

Nokia har begynt å komme tilbake, men priser seg ut, da de ligger over alle på pris, og ikke har de samme kvaliteten i det de lager mere.

Nei, jeg krysser fingrene og håper KE 820 kommer i morgen, jeg har pengene klare

Lenke til kommentar

7524249[/snapback]

Synes også den ser veldig kul og annerledes ut, samt at den har det jeg forlanger av en mobil.

Er litt spent på hva LG putter med i eska, og kvaliteten på mp3 spillern, har jo brukt min W800 i 1 1/2 år og den har jo en meget bra mp3 og kamera.

Husker jeg gikk fra Nokia til SE når T610 kom, og føler nå at jeg vil ha LG pga det samme, nesten alle har samme tlf som meg :mad:

Nokia har begynt å komme tilbake, men priser seg ut, da de ligger over alle på pris, og ikke har de samme kvaliteten i det de lager mere.

Nei, jeg krysser fingrene og håper KE 820 kommer i morgen, jeg har pengene klare

7526273[/snapback]

Synes ikke bare Nokia priser seg ut.....jeg mener de lager STYGGE KLUMPETTE telefoner. De pøser ut på halvferdige telefoner som både ser like ut og heter mer eller mindre det samme.....

Er spent på mp3 spilleren ja.....gullsmykket mitt D900 har en mp3 spiller som jeg ikke er så fornøyd med

Værste av alt er at jeg kunne kjøpt en Sirroco om jeg ville(eneste nokia tlf som er pen) men den har jo bare skallet å skryte av....ellers finner jeg ingenting av interesse....men føler markedet er tomt for spennende telefoner...derfor kjekt med denne saken fra LG....men den bør dukke opp snart :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...