Andynator Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Denne telefonen skulle kommet i November PÅ amobil sin lanseringsguide står det at den er i butikken allerede... Men ingen har den Ikke er det lett å komme i kontakt med lg heller (har di egen internettside?) Er det noen som har erfaringer med seneste LG telefoner? Er mp3 spiller og kallender funksjoner å annbefale?? Ellers synes jeg telefonen ser tøff ut, er liten og inneholder masse gode spesifikasjoner inkl autofokus, radio,a2dp og plass til minnekort http://www.amobil.no/nyhet/mobiltelefoner/...til_norge/32957 http://www.amobil.no/artikkel/feature/her_...-nyhetene/33030 Lenke til kommentar
Plusle Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Aner ikke hvor du bor, men mener det var denne jeg så på Elkjøp i Sandvika sist uke Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 Aner ikke hvor du bor, men mener det var denne jeg så på Elkjøp i Sandvika sist uke 7440486[/snapback] Er nok ikke denne du har sett Sandvika har ifølge elkjøp selv ikke telefonen Mobiltelefonen som er like stor som et kredittkort. Tilgjengelighet: Ikke på lager hos Sandvika Ikke på lager i nettbutikken For å sjekke lagerstatus i andre butikker, vennligst velg en butikk nedenfor Merk: Prisene på internett kan avvike fra butikk Finner den ingen plass Forøvrig er Haugesund byen Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 Lite respons her... Kan da ikke bare være mennesker som sverger til sine dørgende kjedelige allemannseie nokia og sony telefoner...... Kom ann.....prøve noe nytt vel Lenke til kommentar
Bibben Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Har sjekket litt i noen nettbutikker. Flere som melder at den vil være lagervare fra 8 desember. Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2006 fikk denne mld i dag fra prisguiden(amobil) Hei, vi har ved en feil markert dette produktet som i salg, men det har ikke kommet på det norske markedet enda. Har rettet denne feilen nå. Takk for tilbakemeldingen! Mvh, Amund Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2006 da ble telefonen lagt ut på lanseringsguiden for 2 gang. Altså at den er i butikk nå...men jeg finner den fremdeles ikke og har nok en gang bedt om svar Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2006 Elkjøp haugesund sa den kom til lager(sverige) 18 des.... Så noe julepresang blir det vist ikke :-( Lenke til kommentar
Nilz1 Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Elkjøp haugesund sa den kom til lager(sverige) 18 des....Så noe julepresang blir det vist ikke :-( 7478198[/snapback] Det va no som .... Venter også på denne, ser dritlekker ut og har som du sier det man trenger i en fon. - ok kamera - mp3 - radio - edge - blåtann Håper den har ok kalenderfunksjon også. Vil ikke vente mer, har penger nå Lenke til kommentar
java_man Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Hjemmesiden til LG: LG Electronics Lenke til kommentar
Nilz1 Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Hjemmesiden til LG: LG Electronics 7503632[/snapback] Men det står ikke en puck om KE820 der Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 KE820 har ubekreftet leveringsdato hos Dangaard. Lenke til kommentar
Nilz1 Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 KE820 har ubekreftet leveringsdato hos Dangaard. 7505800[/snapback] ' Ingen som har bekjentskaper i LG eller en leverandør som har noe info? Hvis det ikke skjer noe snart, ender jeg opp med en big fat K800i Lenke til kommentar
Nilz1 Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 KE820 har ubekreftet leveringsdato hos Dangaard. 7505800[/snapback] ' Ingen som har bekjentskaper i LG eller en leverandør som har noe info? Hvis det ikke skjer noe snart, ender jeg opp med en big fat K800i 7505971[/snapback] Mens jeg venter kan jeg plage dere med spørsmål Noen som har sett bilder av HF ol som er med i pakka? Lenke til kommentar
Nilz1 Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Elkjøp haugesund sa den kom til lager(sverige) 18 des....Så noe julepresang blir det vist ikke :-( 7478198[/snapback] Nå har flere nettshops satt dato for levering til 19/12, mulig du rekker å kjøpe en til meg før jul da Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2006 Elkjøp haugesund sa den kom til lager(sverige) 18 des....Så noe julepresang blir det vist ikke :-( 7478198[/snapback] Nå har flere nettshops satt dato for levering til 19/12, mulig du rekker å kjøpe en til meg før jul da 7524155[/snapback] hehe...la oss håpe det Nå må de kjappe seg, for nå viser det seg at nokia 7390 også støtter a2dp......¨det irriterer meg grenseløst....for jeg hater egentlig nokia Åsså er det sånn at jeg får jææævlig med skryt for den telefonen jeg har for tiden....nemlig en nydelig samsung d900......men den har ikke radio og det irriterer meg grenseløst...... Men som sagt virker ke 820 veldig kul ut, jeg har bare 0 erfaring med LG telefoner Lenke til kommentar
Nilz1 Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 hehe...la oss håpe det Nå må de kjappe seg, for nå viser det seg at nokia 7390 også støtter a2dp......¨det irriterer meg grenseløst....for jeg hater egentlig nokia Åsså er det sånn at jeg får jææævlig med skryt for den telefonen jeg har for tiden....nemlig en nydelig samsung d900......men den har ikke radio og det irriterer meg grenseløst...... Men som sagt virker ke 820 veldig kul ut, jeg har bare 0 erfaring med LG telefoner 7524249[/snapback] Synes også den ser veldig kul og annerledes ut, samt at den har det jeg forlanger av en mobil. Er litt spent på hva LG putter med i eska, og kvaliteten på mp3 spillern, har jo brukt min W800 i 1 1/2 år og den har jo en meget bra mp3 og kamera. Husker jeg gikk fra Nokia til SE når T610 kom, og føler nå at jeg vil ha LG pga det samme, nesten alle har samme tlf som meg Nokia har begynt å komme tilbake, men priser seg ut, da de ligger over alle på pris, og ikke har de samme kvaliteten i det de lager mere. Nei, jeg krysser fingrene og håper KE 820 kommer i morgen, jeg har pengene klare Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 18. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2006 hehe...la oss håpe det Nå må de kjappe seg, for nå viser det seg at nokia 7390 også støtter a2dp......¨det irriterer meg grenseløst....for jeg hater egentlig nokia Åsså er det sånn at jeg får jææævlig med skryt for den telefonen jeg har for tiden....nemlig en nydelig samsung d900......men den har ikke radio og det irriterer meg grenseløst...... Men som sagt virker ke 820 veldig kul ut, jeg har bare 0 erfaring med LG telefoner 7524249[/snapback] Synes også den ser veldig kul og annerledes ut, samt at den har det jeg forlanger av en mobil. Er litt spent på hva LG putter med i eska, og kvaliteten på mp3 spillern, har jo brukt min W800 i 1 1/2 år og den har jo en meget bra mp3 og kamera. Husker jeg gikk fra Nokia til SE når T610 kom, og føler nå at jeg vil ha LG pga det samme, nesten alle har samme tlf som meg Nokia har begynt å komme tilbake, men priser seg ut, da de ligger over alle på pris, og ikke har de samme kvaliteten i det de lager mere. Nei, jeg krysser fingrene og håper KE 820 kommer i morgen, jeg har pengene klare 7526273[/snapback] Synes ikke bare Nokia priser seg ut.....jeg mener de lager STYGGE KLUMPETTE telefoner. De pøser ut på halvferdige telefoner som både ser like ut og heter mer eller mindre det samme..... Er spent på mp3 spilleren ja.....gullsmykket mitt D900 har en mp3 spiller som jeg ikke er så fornøyd med Værste av alt er at jeg kunne kjøpt en Sirroco om jeg ville(eneste nokia tlf som er pen) men den har jo bare skallet å skryte av....ellers finner jeg ingenting av interesse....men føler markedet er tomt for spennende telefoner...derfor kjekt med denne saken fra LG....men den bør dukke opp snart Lenke til kommentar
Nilz1 Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Krysser fingre osv... Synd det ikke finnes bilder av innholdet i pakken osv, det er jo heller ingen i verden som har testet telefonen. Håper det er med adapter for minijack, da spiller det ikke så stor rolle med headsettet. Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2006 Nye produkter på lager skriver Lanseringsguiden nå for 3 gang.....uten at telefonen finnes i noen butikker http://lanseringsguide.amobil.no/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå