johanjr Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 Hvilken DVD brenner ville du kjøpt til deg selv og hvorfor? DVD plater begynner å bli veldig billig så det er kanskje på tide å skaffe seg en DVD brenner;) Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 Ville ikke kjøpt en på en stund enda :razz: Brennerne i seg selv er altfor dyre. Lenke til kommentar
johanjr Skrevet 18. november 2002 Forfatter Del Skrevet 18. november 2002 Mulig det, husker min første CD brenner en 2x sak til over 2000,-! Men siden man faktisk nå får DVD brennere til under 2000,- vurderer jeg det:) Lenke til kommentar
jhbamse Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 Husk at det er to formater når det gjelder DVD-brennere DVD-RW og DVD+RW. Den eneste brenneren som per idag støtter begge formatene er Sony DRU500A. DVD-RW er billigere (både brenner og plater) enn DVD+RW. Men DVD+RW kan spilles av på vanlig dvd-spiller, mens DVD-RW formate kan kun spilles av på enkelte spillere som støtter det. Jeg vil anbefale deg å vente til man ser hvilket format som overlever. Skal du alikevel kjøpe brenner vil jeg anbefale Sony DRU500A som kan brenne begge formatene. Lenke til kommentar
jhbamse Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 Husk at det er to formater når det gjelder DVD-brennere DVD-RW og DVD+RW. Den eneste brenneren som per idag støtter begge formatene er Sony DRU500A. DVD-RW er billigere (både brenner og plater) enn DVD+RW. Men DVD+RW kan spilles av på vanlig dvd-spiller, mens DVD-RW formate kan kun spilles av på enkelte spillere som støtter det. Jeg vil anbefale deg å vente til man ser hvilket format som overlever. Skal du alikevel kjøpe brenner vil jeg anbefale Sony DRU500A som kan brenne begge formatene. Lenke til kommentar
johanjr Skrevet 18. november 2002 Forfatter Del Skrevet 18. november 2002 Hva slags dvd brenner anbefaler dere for å bruke http://www.dvdxcopy.com ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå