Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Telenor og utbygging av sentraler

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Viss jeg sjønte det riktig kan jeg jo si at jeg ventet over 2 år på adsl utbyggingen som var lovet... ting tar tid... adsl nette er så skrøplig at jeg vill anbefale annet uansett viss det er tilgjengelig :)

Sentralen vår ble bygget ut for 50 husstander med max 2mbit... noe som førte til store problemer så lenge antal husstander som kobla seg på økte ekstremt og at telenor oppgraderte nettene gjore til at folk mista farta og kom sjelden over 1mbit uansett om de fikk 2 eller 3....

Men så kom NTE og sa... la oss bygge den bedre, og vips hørte ikke sentralen til telenor lengre, de måtte leie den...

Både telenor og canal digital kommer til å slite i nord-trøndelag.... og andre firmaer!

Endret av VikinGz
Lenke til kommentar

fungerer akkurat som min radiolink anntene innebygd router strøm over PoE :) jeg betaler 329mnd. for 2048/512....hastigheten er nesten alltid over 3mbit ned og 700-800kbit opp :) men nettet blir kvalt når det blir litt trafikk fra flere brukere :hrm: da er det ping opp mot 5-600 og hastigheter helt ned til 200kbit ned :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...