Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

blå skjerm igjen!

Anbefalte innlegg

Trudde ikke det var mulig at en fikk blå skjerm lengre. Fikk det med win 98 men etter at jeg kjøpte med ny maskin med win xp pro innstalert...(original) har det nesten skjedd hver dag i det siste. Formaterte maskina for 14 dager siden, og trudde alt var bra helt til dette har begynt å skje.

Kommer en melding om at det blir foretatt ett eller annet PHYSICAL memory dump?

Skjønner det ikke helt. Har noen vært borti det samme, så gi meg noen hint om hva som kan være årsaken. PLEASE...

bror40

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er mange som har og vil oppleve blåskjerm. Årsaken kan ligge i hardware, drivere, konflikter mellom disse, eller forhold trigget av minnesvikt etc. etc.

Blåskjermen inneholder en feilmelding samt en feilkode. Søk med feilkoden på Microsoft eller på Goggle og du vil få forslag til mulig årsak.

Lenke til kommentar
Det er mange som har og vil oppleve blåskjerm. Årsaken kan ligge i hardware, drivere, konflikter mellom disse, eller forhold trigget av minnesvikt etc. etc.

Blåskjermen inneholder en feilmelding samt en feilkode. Søk med feilkoden på Microsoft eller på Goggle og du vil få forslag til mulig årsak.

7439156[/snapback]

Takk for svar. Har kjørt en kjempelang test på c`n, (råd fra Dell) men det dukket ikke opp noe der. Men de også sa at jeg måtte skrive ned den koden som kommer opp.

takk for svar. Har oppdatert drivere, så får se om det hjelper.

Bror

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...