Karstenø Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Regissør Paul Verhoeven, kanskje mest kjent som mannen bak actionfilmene "Robocop", "Total Recall" og "Starship Troopers", planlegger å lage en film om Jesus - med en litt annen tilnærming enn før. Les mer Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Jeg har tre forslag til hvem som skal spille Jesus: ------------ A) The Rock -------------------- B) Bruce Campbell ----------------- C) Christopher Lambert ----- Win - Win - Win Lenke til kommentar
hansenolsen Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Da dette er Verhoeven finner han sikkert en måte å lure vår gode venn Arnold ut av pensjon. I am the meassiah, I'll prove it toa youa. Endret 6. desember 2006 av hansenolsen Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Jeg hadde foreslått at Chris Walken fikk rollen, men det ødelegger nok sjansene hans til å bli president. Clint Howard Gary Busey DJ Qualls Skal man først gjøre kristne sur, så skal det faen meg gjøres skikkelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg