levlex Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Samsungs YP-Z5 har solgt én million eksemplarer, og Samsung kommer derfor med en egen bling-utgave av spilleren i gull. Les mer Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Den var lekker. Synd det blir laget så få, da. Hvis ikke kunne jeg kanskje kjøpt en. Men ikke til den prisen Lenke til kommentar
jealei Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 kan bare kjøpe den vanlige, og lakere den med gull lakk Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 En fake dårlig jobb? Nope Enten skal jeg ha en vanlig en, eller ha noe gjort ordentlig og bra. Skulle jeg hatt gull, skulle det vært gull, ikke maling. Da ville jeg mye heller ha hatt den vanlige Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Selges den vanlige versjonen i norge? Så litt interessant ut. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Denne så jo snadd'n ut:p Fikk plutselig lyst på en slik.. Men da blir det nok orginalen ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg