Mortings Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 jeg har en revoltec viftestyrer som det er noen blå led's på, men de er små og rare. så lurte på om det er mulig og sette på nye! har fått sponsing fra netshop, og da fikk jeg noen leds.. de går på 5volt, og lurte på om de funker og lodde de på viftestyreren der hvor det gamle satt.. er det mulig? kan noen hjelpe meg? Morten Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 det du først må gjøre er å bruke et voltmeter eller et multimeter til å finne ut hvilken spenning de gamle kjører på... Hvis de også kjører på 5v og det er samme størrelse er det bare å lodde... i vei (du må jo da seff. fjerne de gamle) Lenke til kommentar
Mortings Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 jaja! men sjekke om det er samme størrelsen? Lenke til kommentar
axelh Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 jaja!men sjekke om det er samme størrelsen? 7449367[/snapback] 5mm eller 3mm... bare bruk en linjal eller lignende... Axel Lenke til kommentar
Mortings Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 de som er på fra før er litt mindre enn de nye.. gjør det no da? Lenke til kommentar
iver.no Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Kanskje du skal snakke med Lars? det er nok det beste for både deg og viftestyreren Lenke til kommentar
Mortings Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) ja, kanskje det iver.. jeg kan spørre litt her og vettu! de som er her, er mye flinkere enn lars.. Endret 8. desember 2006 av Morten92 Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 er det ikke bare å borre opp hullene litt da? hvist de gamle lysene er på 5v så er det null sak, om de er på mindre, kan det bli lit vanskeligere, for da må du kansje lodde litt på motsander for å få strømmen til riktig styrke. Du har vel loddebolt og ampermeter da? Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Man skal ALLTID ha en motstander i serie med en diode, for å unngå at dioden brenner opp . Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Man skal ALLTID ha en motstander i serie med en diode, for å unngå at dioden brenner opp . 7458259[/snapback] Sefølgelig, det jeg mener er hvist de gamle diodene bare brukte 3v så må han lodde vekk noen motstander og lodde på noen nye for å få 5v Lenke til kommentar
Mortings Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 jeg har ikke funnet ut om det gamle går på 3volt, men det gjør de sannsynligvis.. Lenke til kommentar
Mortings Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2006 noen som har no fler forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå