Skyax Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Fritt vilt, varg veum, kill buljo... Alle drittflmer! Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 20. november 2008 Forfatter Del Skrevet 20. november 2008 Merkelig å nevne Den Brysomme Mannen her menneh... Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 det dumme er at mange nroske filmer er elendige,men siden jeg skal velge en blant dem alle så blir det "slipp jimmy fri",men det er mange andre jeg syns er vel så dårlige for å ha det sagt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 "Manus. Manus. Manus." Dette er altså IKKE Max Manus tråden....lol Kill Buljo den verste....sorry , men DET tviler jeg på , fins sikkert andre obskure filmer som er mye , MYE verre ! Lenke til kommentar
username882 Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Merkelig å nevne Den Brysomme Mannen her menneh... Hvorfor? Den sugde apeballer Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Kill Buljo den verste....sorry , men DET tviler jeg på , fins sikkert andre obskure filmer som er mye , MYE verre ! Og vi nevner i fleng? Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 (endret) Merkelig å nevne Den Brysomme Mannen her menneh... Hvorfor? Den sugde apeballer Den Brysomme Mannen var kongefilm. Jeg er ikke noe glad i norsk film, men Brysomme Mannen er ett unntak. Verste norske filmen jeg har sett er vel Kill Buljo, makan til dritt. Endret 21. november 2008 av BadSmile Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Lol det maa bli izzat og rovdyr ! SKUMMELT BAD ! Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Skogtur Ingen over, ingen under Lenke til kommentar
Shipwreck Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 "Rovdyr" og "Lønsj" Ekstremt dårlige Lenke til kommentar
Shipwreck Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Det værste norske sprøytet jeg har sett må være Kristin Lavransdatter...Aldri mer Edit: skrivefeil Ja, den hadde jeg glemt. Jeg skifter mening. Kristin Lavransdatter er den verste. Makan til kjedelig film skal man lete lenge etter. Masse mumlig var det også i den. Vi så den med klassen, og flere hadde store problemer md å skjønne hva som ble sagt. Og nei, det var ikke fordi vi hadde glemt å skru opp lyden. Lønsj og Rovdyr kommer på en delt 2. plass i dårligste norske film hos meg. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 "Rovdyr" og "Lønsj" Ekstremt dårlige så rovdyr nå i helgen..........herregud, bare et dårlig blåkopi av motorsagmassakeren. de har bare byttet ut mr-lærmaske med en gruppe sinnsforvirrede jegere som aldri har vært i dusjen. Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 5 Løgner... Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 "Vi Gifter Oss" "10 kniver i hjertet" "Schpaaa" "Olsenbandens siste stikk" (denne kunne de ha spart seg for) "Elling" filmene Det jeg kommer på i farta som karnsje ikke er nevnt? Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 "Vi Gifter Oss" "10 kniver i hjertet" "Schpaaa" "Olsenbandens siste stikk" (denne kunne de ha spart seg for) "Elling" filmene Det jeg kommer på i farta som karnsje ikke er nevnt? elling syns jeg faktisk er blant de få som faktisk er brukbart laga Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Elling er noe av det beste, ja. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Elling er fantastisk. Lønsj var da grei, interessant og kul vertfall. Den Brysomme Mannen hadde jeg sansen for. Av nyere norsk film er Rovdyr verd å nevne som usannsynlig forferdelig. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Tore Ryens materiale er også ganske makkverk. Spesielt "Holms". Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 OLsenabanden 14 var mer en "mimre-film" egentlig....synd det aldri ble noe av Hermansenfilmen , det var jo planer om det en gang i tida Sønner av Norge synes jeg er ganske så tråkig........ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Showbiz var temmelig crappy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå