Bob_3 The Builder Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Kill Buljo er uten tvil tidenes dårligste norske film. Trist opplevelse, angrer på at jeg shippa inn 11 kr for å leie filmen. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 (endret) Rovdyr, ingen over(eller under blir det vel), ingen ved siden Edit: Kristin Lavransdatter glemte jeg og, tror jeg duppa av 5-6 ganger når vi ble tvunget til å se den på skolen Hva heter den filmen der et par ungdommer bare lukter på en hasjsneip og nærmest øyeblikkelig havner i det tyngste narkomiljøet i Oslo? :!: :!: :!: :!: :!: Kansje jeg som er trøtt, men HAHAHAH Endret 23. juli 2008 av thadon Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 De Dødes Tjern, en film som egentlig prøvde å være skummel, fikk meg kun til følgende: 1. Gjespe hele veien gjennom. 2. Le som faen av et par ting hovedkarakteren sa. Lenke til kommentar
jevel Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Dis - En historie om kjærlighet. Ingen over, ingen ved siden av. Amen og vel så det. At ikke foreldrene grep inn! -KJ Lenke til kommentar
M-J Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Reprise var vel heller dårlig! Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Det er skilnad på om ein film er dårleg og at ein sjølv ikkje likte den. Eg kan td forstå at mange ikkje likte 'Reprise', men den var verkeleg ikkje ein dårleg film. OK, den Paris-turen var litt malplassert, men elles var det ein ganske gripande og god film meiner eg. At ein tykkjer ein film er keisam er ikkje heller nødvendigvis eit eksempel på at den er dårleg. Det er berre ikkje ein film ein let seg underhalda av. Sjølv orkar eg ikkje sjå Olsenbanden-filmar, men eg ville ikkje seia at dei er dårlege av den grunn. Lenke til kommentar
M-J Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 kan vel være enig med det du sier. Men jeg likte hvertfall ikke reprise da. Men rovdyr kan vi vel alle være enige om at er en dårlig film? kan vel være enig med det du sier. Men jeg likte hvertfall ikke reprise da. Men rovdyr kan vi vel alle være enige om at er en dårlig film? Lenke til kommentar
albaJos Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 SMS - Send mer snop Elendig film, men er ikke helt sikker på om den var norsk eller dansk. Lenge siden jeg så den. Den er nok veldig dansk og heter originalt "Send mere slik" Men den er ikke dårlig, passer godt til sin målgruppe som jeg regner med du ikke er en del av Lenke til kommentar
albaJos Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 (endret) Det må være "Reisen til julestjernen" og "Bare Bea". <{POST_SNAPBACK}> Det er mange dårligere <{POST_SNAPBACK}> Ja, det er godt noen sitter med fasiten. Bare så synd de holder argumentasjonen for seg selv. Filmhistorisk sier fasiten Selkvinnen fra 1953. En mangel på kvaliteter i filmen gjorde at hele systemet for filmstøtte i Norge ble lagt om, siden de mente at filmen rett og slett var for dårlig til å få støtte den gang. (Nå får man støtte til manusutvikling også, så man har litt mer kontroll over prosessen og kvaliteten på det ferdige produktet) Ellers så er det noen norske filmer som har fått mindre enn en uke på kino, men fått en liten kunstnerisk oppsving etterpå. Ser at det er noen som kritiserer at noen bare nevner filmer etter år 2000. Etter Detektor og Buddy har vi fått en flom av kinopublikumsvennlige masseproduserte filmer, filmer som egentlig ikke vil si noe om noe som helst. Så filmer som Svein og rotta, Kvinnen i mitt liv og Fritt vilt 2 kan trekkes fra siden de ikke viser snev av originalitet, men en glattpolerte manus der men fyller inn navn på film og karakterer. For å sitere Hitchcock da han ble spurt hva de tre viktigste faktorene i er i filmskaping: "Manus. Manus. Manus." Endret 19. november 2008 av albaJos Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 19. november 2008 Forfatter Del Skrevet 19. november 2008 Reprise dårligste ja... haha. Prøv heller tidenes beste du. Har enda ikke sett Dis, men setter knapper på Hockeyfeber, Lasse & Geir, Åpen Framtid og Andreaskorset. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Mange dårlige Norske filmer, en av de jeg kommer på i farta er Izzat... Og Hammarhaus, Naboer er faktisk bra hvis du skjønner den Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Rovdyr. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Uten tvil Kristin Lavrannsdatter. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Rovdyr. Må støtte denne. Skal sies at jeg har hørt my dritt om "Dis", men siden jeg ikke har sett den så kan jeg nesten ikke si noe heller. "Himmel og helvete" kunne vært en god kandidat, men den blei rett og slett morsom. Selv om den ikke var ment å være det da. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Folkens, dere er på jordet: Kill Buljo er et makkverk uten like. Kandidat til 1ern på skalaen, og det har jeg bare gitt til 1/450 filmer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Kill Bujlo glemte jeg i sted. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Kill Buljo er kanskje den dårligste norske jeg har sett. Herregud for noe gjennomført møl. Får 2/10 dog, for de første 15 minuttene før de slapp opp for idéer. Endret 20. november 2008 av athorb Lenke til kommentar
username882 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Den brysomme mannen, slipp jimmy fri og kill buljo.. Endret 20. november 2008 av takZa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå