tjalla Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 Hockeyfeber var jo digg, da! 7668742[/snapback] Jepp. Skuespillerprestasjoner i verdensklasse, originalt plot og kanskje tidenes beste soundtrack! Lenke til kommentar
nettii87 Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Gymnaslærer Pedersen.. Jeg har aldri vært så nære ved å skyte meg selv. 7479062[/snapback] Enig med deg her! drittfilm, sovna en del ganger i kinosalen ja Lenke til kommentar
Snø Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Gymnaslærer Pedersen.. Jeg har aldri vært så nære ved å skyte meg selv. 7479062[/snapback] Enig med deg her! drittfilm, sovna en del ganger i kinosalen ja 7737584[/snapback] Slenger meg på denne jeg også. Utrolig dårlig. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Jeg synes Uro var vanvittig oppskrytt, jeg. Uno var jo mye bedre. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Jeg synes Uro var vanvittig oppskrytt, jeg. Uno var jo mye bedre. 7739045[/snapback] Oppskrytt? Har aldri hørt noe særlig bra om Uro jeg. Temmelig dårlig film imo, Uno var derimot fantastisk. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Jeg synes Uro var vanvittig oppskrytt, jeg. Uno var jo mye bedre. 7739045[/snapback] Oppskrytt? Har aldri hørt noe særlig bra om Uro jeg. Temmelig dårlig film imo, Uno var derimot fantastisk. 7739669[/snapback] Uno var ikke fantastisk. Den var en middelmådig 4'er; forholdene tatt i betraktning. Uro derimot var laber. Hørte flere som snakket om hvor bra filmen var. Uro-patruljen er jo et utrolig spennende emne, så at filmen ble så laber er litt synd egentlig. Lenke til kommentar
Sniful Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 halveis til haugesund et ord: æsj Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 17. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2007 Jeg synes Uro var vanvittig oppskrytt, jeg. Uno var jo mye bedre. 7739045[/snapback] Oppskrytt? Har aldri hørt noe særlig bra om Uro jeg. Temmelig dårlig film imo, Uno var derimot fantastisk. 7739669[/snapback] Uro ble vel nominert til en Cannes-pris. Er vel på den måten den er oppskrytt og "bra". Personlig syns jeg den var ganske dårlig. Uno er hakket bedre. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Lime. .-.-.-.-.-.-.-.-. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Uro ble vel nominert til en Cannes-pris. Er vel på den måten den er oppskrytt og "bra". Personlig syns jeg den var ganske dårlig. Uno er hakket bedre. 7741638[/snapback] *Sjokk*. Det var jo en særdeles dårlig Uno-kopi med en historie som var omtrent like troverdig og sannsynlig som eventyrene lillesøsteren min på fem dikter opp. Skuespillet imponerte heller ikke stort. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Dere bør se litt flere av filmene fra det forrige årtusen før dere nominerer helt greie norske filmer. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Fritt Vilt, den er virkelig dum. Man skjønner alt som kommer til å skje hele tida Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Lange flate ballær. nuff said Lenke til kommentar
Endre Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Lime. .-.-.-.-.-.-.-.-. Det måtte komme fra ei jente. En film med ei som er så fin i hovedrolla kan umulig være tidenes verste norske film, når det i tillegg er nakenscener med henne er den helt klart verdt å se. (Reint bortsett fra det suger den.) Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Aune Sands Dis igjen... Hørte på God Kveld Norge at Aune Sand hadde fått juling av folk som følte seg provosert av filmen. Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Aune Sands Dis igjen... Hørte på God Kveld Norge at Aune Sand hadde fått juling av folk som følte seg provosert av filmen. 8134153[/snapback] Uff, jeg så Dis nå nylig, og måtte virkelig anstrenge meg for å ikke sovne. Filmen kan beskrives som et eneste gigantisk GJEEEEEESP Anbefaler at folk som skal se den lader opp med kruttsterk kaffe! Lenke til kommentar
Cadaverfur Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Faktotum. Vet den fikk mye bra kretikk, men jeg syns den var helt grusomt kjedelig. Sovnet når jeg så den på kino Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Hvordan kan folk ha med Lange Flate Ballær her? Den er jo konge! Både en og to! Slipp jimmy fri er virkelig noe av det dårligste jeg har sett. Greit, noen scener er morsomme, men de hadde gått på tv i form av reklame evigheter før filmen. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Har faktisk ikke sett så veldig mange norske filmer, for jeg har en tendens til å synes at de fleste er dårlige, men av de jeg har sett synes jeg Schpaa eller hvordan det skrives er elendig. Rart ingen har nevnt den. Synes personlig den skal være så dyp og advarende, men jeg syntes bare det ble utrolig fjollete. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 (endret) Noen sier at Lange flate ballær er en dårlig film, men jeg syns den er bra. Endret 23. juli 2008 av liccentorp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå