paalmath Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 La inn pinnacle 10 på pc'n for et par dager siden. Måtte slette det igjen. For det første fungerte det nesten ikke, bare hang og hakka også blei pc'n vanvittig treig. Noen som har vært borti det samme? Noen som har tips hva som kan være feil? Studio 9 funker helt greit. p4 3,2. 1024 ram, 128 mb skjermkort Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Hadde samme problem. Pinnacles produkter er og har alltid vært oppskrytt. Avinstalleringen medførte at CD&DVD brenneren "forsvant" fra XP. Måtte inn i registeret manuelt for å rydde opp igjen. Adobe Premier og Sony Vegas har aldri slike problemer som jeg opplever med Pinnacles produkter.... Lenke til kommentar
aksjonist Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Brukte dere versjon 10.7 ? Lenke til kommentar
moviemaker77 Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Jeg synes det blir for enkelt å skylde på programmet eller produsenten . I dette tilfelle Pinnacle. Jeg har også hatt problemer med annen type software. Jeg trodde problemet lå i det programmet. Jeg fant ut at problemet faktisk ikke lå i det programmet i hele tatt. Problemet viste seg å være hardware basert. De fleste mener kanskje at det ikke finnes konflikter mellom hardwarekomponenter, men det er faktisk ikke riktig. I de fleste tilfeller er det faktisk konflikter mellom to eller flere hardwarekomponenter som gjør at du får problemer med softwaren. I utgangspunktet skal alle hardware komponenter fungere sammen. Hadde samme problem. Pinnacles produkter er og har alltid vært oppskrytt. Avinstalleringen medførte at CD&DVD brenneren "forsvant" fra XP. Måtte inn i registeret manuelt for å rydde opp igjen. Adobe Premier og Sony Vegas har aldri slike problemer som jeg opplever med Pinnacles produkter.... 7439637[/snapback] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå