Gå til innhold

Hva bør tempraturen ligge på?

Polarbastard

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tempen bør ligge under 60 grader. Men det har ikke veldig mye å bety hvis du ikke har stabilitetsproblemer.

Du sier at rom tempen ligger på 22 grader. Er dette rom temp eller kabinett temp ?

Hvis det er kabinett temp, er viften din altfor dårlig !

Ettersom du har overklokket også, så ville jeg definitivt investert i ny vifte, og litt god kjølepasta.

Ellers har jeg litt vanskelig for å tro at kab temp'en din er 22 grader, siden du har overklokket både cpu og ram (og fsb da, kanskje ?),men så skrev du jo romtemp da... Romtemperaturen er egentlig uvesentlig, det er kab tempen som er viktig (nå skal det jo sies at om du har en romtemperatur på 35 grader, så vil jo kab temp'en stige også, men...)

Men uansett, så ville jeg kjøpt ny vifte :smile:

Lenke til kommentar

Hei :smile:

Har akkurat "operert" Vifta,,så at det var en del støv *host,host* på ribbene!

Jeg,min glupe idiot, fant ut jeg skulle gjøre den ren... Godt tenk i bunn og grunn... Jeg tok av ribba..da jeg så at goopen var litt "uggen" !! Tok et barberblad..jepp,,den var tørr i kantene,og litt brun :sad:

CPU `en det samme! Så jeg fjerna den dårlige goopen...så langt bra...

MEN...hvor var så min tube goop?? Borte!!

Husket på at jeg gav bort resten...*ehm..*

Hva nå..? Hvor dum går det an å bli? :sad:

*Tenke,tenke*....

Vel...har kanske gjort noe dumt akkurat nå..men.. :wink: Fant plutselig ut at jeg hadde en tube "Ultra copper" pasta..så...

Tanken på en uke uten PC gjorde meg svett!!

So far so good! Temp ligger på 48C akkurat nå,,men jeg vet ikke om den pastaen er bra for CPU`en.... Den var lett å smøre på..bruksområde -35C til 1100C..så jeg har litt å gå på..hehe :wink:

Hvis PCèn er i livet i morgen må jeg vel legge ut en diskusjon om "Hjemmelaget goop"..haha :grin:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...