Web51 Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Hei. Jeg begynner vært snart og spille det veldig populære spillet WoW. Men jeg sitter i mellom et valg, derfor spør jeg dere, med mer erfaring, om dette... Jeg har bestemt meg for Warlock eller Mage, men spørsmålet er, hvem er dem er best Warlock eller Mage? Sammtidig så trenger jeg og velge mellom Alliance eller Horde. Jeg håper virkelig at dere kan hjelpe meg, jeg har virkelig ikke så mye erfaring med dette Lenke til kommentar
Ironmann Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Hei.Jeg begynner vært snart og spille det veldig populære spillet WoW. Men jeg sitter i mellom et valg, derfor spør jeg dere, med mer erfaring, om dette... Jeg har bestemt meg for Warlock eller Mage, men spørsmålet er, hvem er dem er best Warlock eller Mage? Sammtidig så trenger jeg og velge mellom Alliance eller Horde. Jeg håper virkelig at dere kan hjelpe meg, jeg har virkelig ikke så mye erfaring med dette 7438682[/snapback] Du må flytte denne tråden til det populære spill forumene? Men valgene bestemmer du selv og du kan jo teste:) jeg testet både alliansen og horden i godt over 1 måned og falt for horden assassin og mage ellers alliansen som warlock eller fighter da. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Synes du skal velge Mage! En mye letter class å begynne med Lenke til kommentar
Kalanthes Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) du kan jo bli mage de er ganske gode MEN bli alliance de er best Endret 6. desember 2006 av _steffen_ Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Warlock i Burning Crusade, artigere klasse finner du ikke. Når du først lærer klassen ordentlig det er da moroa begynner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå