A!1 Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Hansa selger mer øl enn Ringnes. http://www.dn.no/vinguiden/article946153.e...l=article_title Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Drikker vel mer i Bergen, da. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Det henger vel sammen med at de nærmest måtte gi bort Gull-pilsen sin. :!: Jeg synes Hansa smaker saft, men det får være en annen sak. Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Hansa er lik: Endret 6. desember 2006 av vivastar Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Skal det være en duell mellom de to, ville Hansa så klart vunnet. Det kommer ikke noe drikkbart ut fra hele Ringnes-konsernet. Død over Ringnes!! Endret 6. desember 2006 av Datasmurf Lenke til kommentar
Eivind87 Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Det henger vel sammen med at de nærmest måtte gi bort Gull-pilsen sin. :!: 7439123[/snapback] Hva var det artikkelen het nå igjen? Var det "Hansa gir bort mer enn Ringnes" eller "Hansa SELGER mer enn Ringnes"? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Skal det være en duell mellom de to, ville Hansa så klart vunnet.Det kommer ikke noe drikkbart ut fra hele Ringnes-konsernet. Død over Ringnes!! 7439572[/snapback] det er feil. Død over Hansa OG Ringnes Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Det henger vel sammen med at de nærmest måtte gi bort Gull-pilsen sin. :!: 7439123[/snapback] Hva var det artikkelen het nå igjen? Var det "Hansa gir bort mer enn Ringnes" eller "Hansa SELGER mer enn Ringnes"? 7446337[/snapback] Det er ikke lov for butikkene å gi bort alkohol i Norge. Jeg sa dessuten "nærmest". For det tredje så er det ikke ulovlig å ha en humoristisk sans. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Det er heller ikke lov å ha Øl på tilbud, bare sann til opplysning så var det grunnen til at Tuborg var (er?) veldig billig en stund, siden de hadde den på tilbud og ikke fikk lov å sette opp prisen før det hadde gått en bestemt periode Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Jeg leste det, og satt og lo. Tanken slo meg, at alle jeg kjenner som er østlendinger eller trøndere misliker hansa, alle andre jeg kjenner (sør- og nordnorge + vestlandet) syntes Hansa er best. Død over ringnes! Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Jeg er østlending, og jeg syns Hansa Pilsner er best blandt boksene til rundt 20 kr. Syns Ringnes Pilsner har en litt overdreven bitterhet i forhold til sødme, men det går ann, så absolutt. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Jeg er fra Bergen og skal innrømme at jeg aldri har smakt ringnes (bare juleølen deres). Går mest i Hansa fatøl her. Lenke til kommentar
A!1 Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 Det er heller ikke lov å ha Øl på tilbud, bare sann til opplysning så var det grunnen til at Tuborg var (er?) veldig billig en stund, siden de hadde den på tilbud og ikke fikk lov å sette opp prisen før det hadde gått en bestemt periode7446897[/snapback] Nåh, det stemmer ikke helt. Det er lov å ha øl på tilbud, bare ikke å reklamere for det eller å selge det med tap. Du må altså selge for mer eller like mye som du kjøpte det inn for. Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Jaja, mack ftw anyways Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Jaja, mack ftw anyways 7448163[/snapback] Æsj. Mack er norges verste øl. Norsk øl generelt er et trist kapittel. Heia dansk pils. Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Jaja, mack ftw anyways 7448163[/snapback] Æsj. Mack er norges verste øl. Norsk øl generelt er et trist kapittel. Heia dansk pils. 7448432[/snapback] smrprty, Ice og Arctic, godt Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Hansa smaker bedre og folk flest foretrekker den framfor Ringnes skvipet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå