Gå til innhold

Studier man lærer PHP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ok, takk for den oppklaringen, går 1 år lærling så så jeg har litt å tenke på :)

7468317[/snapback]

Jepp ;)

Selv syntes jeg det var greit å ta alm.fag påbygg og deretter forkurs for da fikk jeg tatt det på 2 år (20 timer + 17 timer) i stedet for forkurs på 34 timer, men det kommer an på motivasjon og vilje, hehe. ;)

Lenke til kommentar
PHP and MySQL for Dynamic Websites er eneste boken du trenger. Å gå på skole for å lære PHP tror jeg du bør se bortifra. Ingen er mester i PHP, det kommer nye ting å lære hver eneste dag. Så dette burde du holde på med på fritiden først egentlig.

Koble PHP med grafisk design og du kan kalle deg en webutvikler ;) Og ja, de tjener bra ! ;)

7438571[/snapback]

Hei! Kor får eg tak i denne boken?

Lenke til kommentar
Når det gjelder bøker i PHP er denne boken fra den lokale PHP-kongen på AITeL/HiST å anbefale. Kan være litt hardt å gå rett på en engelsk bok.

På bokas hjemmeside , http://phpbok.no/, så ligger det også ut noen prøvekapittel så kan du finne ut om det er noe for deg.

7468730[/snapback]

Den boka er absolutt å anbefale! Jeg kunne ingenting om programmering før jeg leste den boka, men etter å ha lest den kan jeg det grunnleggende om PHP og MySQL, og litt til! ;)

Endret av madompa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...