Ståle Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Hvis man ikke kan engelsk er programmering generelt litt vanskelig. Fordi alle kommandoene er på engelsk. Lenke til kommentar
ZoRaC Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Ok, takk for den oppklaringen, går 1 år lærling så så jeg har litt å tenke på 7468317[/snapback] Jepp Selv syntes jeg det var greit å ta alm.fag påbygg og deretter forkurs for da fikk jeg tatt det på 2 år (20 timer + 17 timer) i stedet for forkurs på 34 timer, men det kommer an på motivasjon og vilje, hehe. Lenke til kommentar
ve_gard Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Søk HiST! Go AITeL og Informatikk, Data - Drift av datasystemer! "Webprogrammering i PHP" skrevet av Svend Andreas Horgen er å annbefale:) Har fulgt det kurset nå dette semesteret mvh Vegard Lenke til kommentar
keywest Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 PHP and MySQL for Dynamic Websites er eneste boken du trenger. Å gå på skole for å lære PHP tror jeg du bør se bortifra. Ingen er mester i PHP, det kommer nye ting å lære hver eneste dag. Så dette burde du holde på med på fritiden først egentlig. Koble PHP med grafisk design og du kan kalle deg en webutvikler Og ja, de tjener bra ! 7438571[/snapback] Hei! Kor får eg tak i denne boken? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 www.amazon.com ? eller en lokal boksjappe, hvor du sikkert kan bestille den hvis de ikke har den og er vennlige xD Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 For oss mer viderekomne er Advanced PHP Programming å anbefale. Dekker alle de mer hard-core emnene som optimalisering, benchmarking, clustering og design patterns. Lenke til kommentar
madompa Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 (endret) Når det gjelder bøker i PHP er denne boken fra den lokale PHP-kongen på AITeL/HiST å anbefale. Kan være litt hardt å gå rett på en engelsk bok. På bokas hjemmeside , http://phpbok.no/, så ligger det også ut noen prøvekapittel så kan du finne ut om det er noe for deg. 7468730[/snapback] Den boka er absolutt å anbefale! Jeg kunne ingenting om programmering før jeg leste den boka, men etter å ha lest den kan jeg det grunnleggende om PHP og MySQL, og litt til! Endret 14. desember 2006 av madompa Lenke til kommentar
eigan Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 (endret) Jeg vil andbefale Innocent Code, den tar for seg mye av sikkerheten innenfort web programmering! Sikkerhet er VELDIG viktig innenfor programmering. Kommentarer Endret 14. desember 2006 av Mr Chief Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Innocent Code har jeg vurdert å kjøpe, men valget havnet på Essential PHP Security. Kjøper nok Innocent Code ved en senere anledning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå