Gå til innhold

Gatebil vs Max Power

Anbefalte innlegg

Hvilken av disse bladene syntes du er best?

Jeg var lenge en stor fan av gatebil bladet men syntes det har blitt dårligere og dårligere etter hvert så nå kjøper jeg max power.

Jeg syntes at gatebil bladet har fått så jævelig mye reklame som "ødelegger" for alt annet de kunne hatt med(real mad :mad: ) ja max power har å mye reklame de å men ikke så mye som gatebil, og max power har bedre artikler om biler.

Hva syntes DU :w00t:

Endret av hemi-cuda
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 3 måneder senere...

Max Power har desverre tapt seg litt i forhold til hvordan det var tidligere.

Men det er fortsatt mye bedre enn Gatebil.

Skal sende en mail til Espen, jeg og stramme han opp :D

Grunnen til at det er såpass mye utenlandske artikler og biler i Max Power nå er rett og slett fordi de mangler biler.

De bilene som det skal lages reportasjer om er fortsatt i deler. Så vi får håpe det blir bedre utover sommeren.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Max Power har desverre tapt seg litt i forhold til hvordan det var tidligere.

Men det er fortsatt mye bedre enn Gatebil.

Skal sende en mail til Espen, jeg og stramme han opp :D

Grunnen til at det er såpass mye utenlandske artikler og biler i Max Power nå er rett og slett fordi de mangler biler.

De bilene som det skal lages reportasjer om er fortsatt i deler. Så vi får håpe det blir bedre utover sommeren.

8292301[/snapback]

Vi mangler ikke biler nei, men når vi plukker ut biler til bladet foretar vi en vurdering på hvor fete bilene er opp mot hverandre. Derfor blir det også tidvis mange utenlandske biler, rett og slett fordi de er fetere; og fordi undersøkelser har fortalt oss at de fleste leserne ikke har noe imot utenlandske biler.

Når det er sagt skjer det mye om dagen, så følg med fremover - vi blir stadig bedre ;)

Espen

Max Power

Lenke til kommentar

Da beklager jeg, Espen. Men ryktene har gått om at det var flere norske biler på vei, men at de ikke var helt klare ennå.

Men uansett så synes jeg det er mye tøffere med norske biler enn de utenlandske uansett hvor fete de enn måtte være.

Litt OT, men kommer Morten fra Drammen sin 200SX i bladet? Den bilen må jo være en av de råeste 200SX som går her?

Lenke til kommentar
Da beklager jeg, Espen. Men ryktene har gått om at det var flere norske biler på vei, men at de ikke var helt klare ennå.

Men uansett så synes jeg det er mye tøffere med norske biler enn de utenlandske uansett hvor fete de enn måtte være.

Litt OT, men kommer Morten fra Drammen sin 200SX i bladet? Den bilen må jo være en av de råeste 200SX som går her?

8409105[/snapback]

Massevis av norske biler på vei, men det er ikke mangel på stoff som gjør at miksen i bladet er som den er nå. Vi jobber selvfølgelig kontinuerlig med å finne en optimal miks av norsk/utenlandsk såvel som andre parametere, og andelen norsk stoff kommer naturlig nok til å stige etterhvert som sesongen setter inn fordi vi kjører mer lokalt treffstoff ol.

Vi har kjørt en photoshoot av bilen til Morten for en god stund siden, så bildene har jeg på disk. Når og i hvilken grad de brukes har vi ikke tatt stilling til foreløpig, men når vi skyter en bil er det jo med tanke på en eventuell feature, så noe skal vi nok finne på å bruke dem til :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Er ikke sånn spesielt bilinteressert, men jeg synes Max Power var helt latterlig. "Guide" til hvordan man skifter bildekk, utført av 1stk bimbo i bikini? Jess. Sikkert noen som er glad i sånt, men jeg syns det bare blir for dumt. Kansellerte abb etter det.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Er ikke sånn spesielt bilinteressert, men jeg synes Max Power var helt latterlig. "Guide" til hvordan man skifter bildekk, utført av 1stk bimbo i bikini? Jess. Sikkert noen som er glad i sånt, men jeg syns det bare blir for dumt. Kansellerte abb etter det.

8920239[/snapback]

Godt vi har sansen for ironi :roll:

Lenke til kommentar

8920239[/snapback]

Er det ikke det som gjør bladet bra? :green:

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Nå kan denne diskusjonen avsluttes, ettersom Max Power er lagt ned.

«Gatebil» ble vinneren

Det ble satset kraftig i «bil og babes-blad»-markedet for et par år siden fra alle de store forlagshusene. Hjemmet Mortensen ga ut «Max for Menn», men Se og Hør Forlaget ga ut «Gatebil».

Først gikk Hjemmet Mortensens satsing på trynet, og nå altså Bonnier Medias. Dermes ser det ut til at «Gatebil» og administrerende direktør i Se og Hør Forlaget, Odd J. Nelvik, vant kampen om de tøffe bilene, bildrømmene og de lettkledde damene.

– De ble markedsleder og de har vært gode. All respekt til «Gatebil» for det. Så får vi se om ikke utviklingen også rammer dem. «Max Power» var markedsleder i England, men har fått kjørt seg. Men som markedsleder stikker du av med litt flere annonser så all ære til «Gatebil», sier Bonnier-toppen.

Sakset fra:

http://www.kampanje.com/medier/article171545.ece

Det betyr også at jeg er arbeidsløs, så hvis noen trenger en frilansjournalist... :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...