Gå til innhold

Nintendo DS spill til 9-åring?

Anbefalte innlegg

Søsteren min nemlig, som må få julegave og siden hun får Nintendo DS-en fra mor, får hun spill fra meg.

Kan noen muligens anbefale ett Nintendo DS spill som passer til en 9 snart 10 år gammel jente? Hun har Nintedogs allerede.

Jeg eier ikke Nintendo DS selv og har aldri komt borti den og kjenner ingen som har en. Min eneste erfraring er 35 sekunders test i en El-kjøp butikk før eg måtte rekke bussen hjem. (Og da testa jeg Nintedogs).

Så hjelp til spillvalg. Lille jenta har heller ikkje noe spesiell smak ettersom hun nylig oppdaget spill generelt. (Men hun er god i Sims, Tarzan, Harry Potter og sånt)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er ikke et forslag, dette er en kommando:

Animal Crossing: Wild World

Funker på alle 9-11 årige jenter jeg har gitt det til. I spillet lager du din egen gutt eller jente. Så blir du dumpet av fra en taxi, inn i en liten by. Der leier du et hus, også er spillet igang. Nå skal du klare å betale tilbake huset slik at du kan bygge det større, du skal prøve å holde byen ren slik at flere flytter inn, få deg penger, samle på ting og tang, fiske også selge eller spise maten -- mulighetene er uendelige.

Synes absolutt dette spillet passer perfekt til tilfellet ditt! :love:

animal_crossing_ds_usa.jpg

EDIT:

Det er forresten veldig enkelt å sette seg inn i, og som du ser er det også fargerikt som f!

Endret av Nyaneve
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...