Deosl Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Sleeper Cell is a chilling and unflinching look at all sides of a complicated issue, focusing on an African-American Muslim who joins an Islamic sleeper terrorist cell in the United States while working undercover for the FBI. The series stars rising film star Michael Ealy as the undercover agent and Oded Fehr as the ruthless leader of the cell. Sesong 2 schedule: 10-Dec-2006 Sleeper Cell 02x01 Al-Baqara 12-Dec-2006 Sleeper Cell 02x02 Salesman 13-Dec-2006 Sleeper Cell 02x03 Torture 14-Dec-2006 Sleeper Cell 02x04 Faith 14-Dec-2006 Sleeper Cell 02x05 Home 15-Dec-2006 Sleeper Cell 02x06 School 16-Dec-2006 Sleeper Cell 02x07 Fitna 17-Dec-2006 Sleeper Cell 02x08 Reunion Slepper Cell er tilbake med 8 nye episoder! Som dere ser kommer alle episodene på løpende bånd i løpet av 1 uke. Sleeper Cell gikk på NRK før sommeren under navnet 'Fienden Sover". Noen som fikk med seg sesong 1 og har tenkt å følge med videre? Riktig nok er ikke alle med fra sesong 1 ettersom de ble drept. Håper på en bra cast denne gangen også. Mer info: imdb TvRage Endret 6. desember 2006 av Deosl Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Oh yes! Fulgte med på Sleeper Cell i sesong 1, meget bra! Har gledet meg til sesong 2 lenge Liker at serien hovedsakelig fokuserer på terroristene, og ikke FBI som så mange andre serier gjør. Lenke til kommentar
stephen89 Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 digg! jeg likte den første sesongen, men må si.. siste episode var bare miss da.. så ut som de ikke hadde råd til å lage en bra slutt og måtte avslutte sesongen uten klasse ^^ Lenke til kommentar
sim Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Herlig serie. Det som er enda mer kos er at de sender hele på en gang (ca.). Alle episodene blir vel sendt i løpet av ca. 1 uke. Må ha en serie å kose meg med i jula Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Helt fantastisk så langt, bedre enn sesong 1 tror jeg! Eller hva syns folket? Skal se episode 4 nå Lenke til kommentar
sim Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Sleeper Cell er herlig! Herlig å starte dagene i eksamensperioden med en ny episode av Sleeper Cell Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Ojoj! Fulgte med på sesong 1 på nrk og likte det veldig godt! Skal definitivt laste ned sesong 2 asap! Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 15. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2006 Personlig sparer jeg alt til juletider. 8 timer med Sleeper cell! Lenke til kommentar
Anderssb Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 (endret) Sesong to er veldig bra så langt (episode 7), men jeg mener at sesong 1 var hakket bedre. I den var det liksom slik at de begynte med små oppdrag, som etter hvert eskalerte og eskalerte, til de til slutt samlet alt og skulle fullføre operasjonen. Men selvsagt er det vanskelig å lage en like bra andre-sesong når serien er så bra Jeg tror episode 8 blir bra. 7'en var jo også veldig bra, og den sluttet jo akkurat da hun terroristen trykket på knappen. Men litt kjipt at Gael ikke er med lenger. *Glede seg til neste episode i morgen* Endret 17. desember 2006 av Anderssb Lenke til kommentar
sim Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Bra sesongavslutning! Digger denne serien. Lenke til kommentar
Anderssb Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Veldig bra sesongavslutning, ja Dørene holdes også åpne for en tredje sesong, noe som jeg synes de definitivt bør lage. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Fantastisk bra og actionfylt avslutning! Kommer nok sesong 3, så da har vi noe å se fremtil neste desember også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå