Drittsekken Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Lurer på om det finnes program til PC for å styre mobilen? Tenker da å kunne skrive/motta meldinger på PC via tilkoplet mobil. Evt. også mulighet for å gjøre anrop og motta anrop da via lydkort og mikrofon i PC. PS. PC er ikke koplet til internett. Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Har du Sony Ericsson er MyPhoneExplorer veldig bra. Lenke til kommentar
Drittsekken Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 Har Nokia og Siemens, men har også tilgang på SE. Hadde helst ønsket program til Nokia. Lenke til kommentar
nymo Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Nokia har også en programvare for dette. Nokia PC Suite. Du finner den på www.nokia.com Lenke til kommentar
Drittsekken Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 Etter hva jeg kan se kan PC Suite bare send SMS, ikke motta SMS eller brukes til oppringinger. Planen er å kanskje bruke dette sammen med PC'en i bilen som en slags handsfree. Hvis jeg finner et brukbart programm. Lenke til kommentar
Jigsaw V Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Etter hva jeg kan se kan PC Suite bare send SMS, ikke motta SMS eller brukes til oppringinger. Planen er å kanskje bruke dette sammen med PC'en i bilen som en slags handsfree. Hvis jeg finner et brukbart programm. 7438421[/snapback] Du kan motta SMS. Du går bare inn i inboksen fra NokiaSuite eller der man kan browse gjennom filene i telefonen. Jeg har selv Sendt og svart på mottat SMS fra PC'en med bare NokiaSuite. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå