theoddone Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Hei I går slo jeg av pc'en før jeg gikk å la meg. Når jeg våknet opp nektet pcen å starte. På mitt DFI Expert UT kan man se 4 led lys når pcen starter, vanligvis kan man se på dem om ram eller cpu fungerer, ingen av de lysene lyser nå. Et led lyser på hovedkortet ved grafik kortet. Litt fortvilt nå. Lurer på om det er PSU eller hovedkortet som ikke fungerer lenger. Spec: Opteron 148 1gig Ram Hiper 580W psu DFI expert UT 6800gt Takk for all hjelp. Lenke til kommentar
theoddone Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 Sorry for dobbel post. Har byttet CPU og det gjorde ingen forskjell. Jump startet PSU`en fungerte fint, så det må være hovedkortet som har død. Lenke til kommentar
Caze Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Selv om du får jumpstartet PSU'en er det ikke 100% sikkert at det IKKE er noe galt med den. Forsøk med en annen strømforsyning i kabinettet, så vil du ha et riktigere grunnlag for å fastslå hvilken komponent som er defekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå