phun-ky Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Har holdt på med dette droget en god stund nå og ser gjerne at dere hjelper til litt med deres velkjente slaktende kritikk! http://phun-ky.net/ Har testet siten i Lynx, Opera, Firefox, IE6/7 og Netscape, men ikke Safari. La innhold være innhold, og fokuser på selve oppsettet. Test kommentarer, søkefunksjonen, feeds ++ Ting jeg vet om; - Jeg har ikke et site map, men jeg har et sitemap. - /archive validerer ikke pga hoverfunksjonen - Takker på forhånd Lenke til kommentar
eigan Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Siden funket flott i Safari +Egentlig like jeg siden ganske godt, behahlig å se på +Fin hover på linkene -Den "go explorer" var rotete, skulle kasnkje listet dem nedover? -Syntes det var en litt for mørk grå farge i di boksene Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Moteriktig design med små bokstaver og større letter-spacing her og der. Dette likte jeg! Drawback er portfolioen din. tif filene vil heller lagre seg enn å vises i browseren. Dette gjelder nok mange, med mindre de har spesifisert noe annet. Bruk .jpg og legg heller en ekstra link til super-kvalitets .tif om nødvendig. Noe rotete system for å vise websidene du har laget. Alt i alt en bra side. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Mornsann! Phun-ky, skulle ikke du lage forside til acme-games? velvel! Jeg kan ikke mye om dette emnet, men vil si at siden din var virkelig fin design-messig! Virker forseggjort, og ikke billig! Alt funket fint for meg Lenke til kommentar
phun-ky Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 Siden funket flott i Safari +Egentlig like jeg siden ganske godt, behahlig å se på +Fin hover på linkene -Den "go explorer" var rotete, skulle kasnkje listet dem nedover? -Syntes det var en litt for mørk grå farge i di boksene 7439274[/snapback] Takker for kommentar! Har stresset litt med den go explore biten, har hatt dem listed nedover, bortover og nesten oppover, er ikke fornøyd enda nei. gråfargen er #eeeeee, så skal være vanskelig å finne en lysere gråfarge Lenke til kommentar
phun-ky Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Moteriktig design med små bokstaver og større letter-spacing her og der. Dette likte jeg! Drawback er portfolioen din. tif filene vil heller lagre seg enn å vises i browseren. Dette gjelder nok mange, med mindre de har spesifisert noe annet. Bruk .jpg og legg heller en ekstra link til super-kvalitets .tif om nødvendig. Noe rotete system for å vise websidene du har laget. Alt i alt en bra side. 7443287[/snapback] Vel, som jeg sier på portfolioen min: "I have uploaded my images in a .tif format to ensure no quality loss when I save the images. To download, right-click and choose "Save As"." Men, jeg er enig at det må finnes en bedre forhåndsvisning, skal se om jeg får dette inn før uka. Takk for kommentar! Endret 7. desember 2006 av phun-ky Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Lossless PNG > TIFF på nett. Lenke til kommentar
phun-ky Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 Løvskogen, sant nok det. Men TIF er å foretrekke for mange bildebehandlere (utenom nett). Lenke til kommentar
pakke Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Hvorfor skulle bildebehandlere være de som er mest interessert i å se bildene i porteføljen din? Lenke til kommentar
phun-ky Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 pakke: skal legge til en bedre forhåndsvisning, da er det ikke noe mere om det. Lenke til kommentar
eigan Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) gråfargen er #eeeeee, så skal være vanskelig å finne en lysere gråfarge Joda, det finnes mange lysere gråfarger. tror det skal være noen fra: #f1f1f1 til #f9f9f9 Er ikke sikker på om alle nettlerserne støtter det da EDIT: hvis du bruker ett bilde behandlings program, som photoshop, kan du finne mange flere lyse gråe farger, bare ikke tenk på "only web colors" Endret 7. desember 2006 av Mr Chief Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Kan jo gå til #fefefe, men noe lysere enn det tror jeg ikke du får den med det første. Lenke til kommentar
phun-ky Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 jeg vil at det skal være så web safe som mulig, men kan prøve meg frem;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå