Gå til innhold

Hjelp til ram

Muff3

Anbefalte innlegg

Hei

Har en pc med 2 512 ddr2 4300 533htz rambrikker, og vurderer sterkt å oppgradere.

Hva er det jeg må ta hensyn til?

er alt jeg trenger å se etter er om den er ddr2 rambrikke?

Hvor mange htz bør jeg minst ha?

It-begynner

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

først må du finne ut om du har tenkt til å bytte ut de du allerede har med et par nye.

hvis du ikke skal det, bør du kjøpe slike brikker du allerede har (like barn leker best!).

hvis du skal bytte ut de du har, må du først finne ut hva slags hastigheter hovedkortet ditt støtter, så kan du finne ut hvor mye du vil bruke på de, og til slutt velger du ut brikkene du vil ha...

Lenke til kommentar
først må du finne ut om du har tenkt til å bytte ut de du allerede har med et par nye.

hvis du ikke skal det, bør du kjøpe slike brikker du allerede har (like barn leker best!).

hvis du skal bytte ut de du har, må du først finne ut hva slags hastigheter hovedkortet ditt støtter, så kan du finne ut hvor mye du vil bruke på de, og til slutt velger du ut brikkene du vil ha...

7438140[/snapback]

hvordan finner jeg ut det?

Lenke til kommentar

Du lurer på hvilke brikker du har fra før? det enkleste kan ofte være og se på de, det står sikkert produsent og andre specs på de, om ikke så kan du prøve everest eller CPU-Z

Som Nonst0p sa; kjøp 2 stk til av samme type eller to nye 1GB-brikker.

Hvor mye hadde du planer om og legge i oppgraderinga?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...