Joachim_F Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 En julekalender på nettstedet til skytespillet Shadowgrounds røper at spillet får en etterfølger. Les mer Lenke til kommentar
baltie Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Jeg likte Shadowgrounds veldig godt. Jeg husker det som spennende og masse action og det koster ikke så mye på Steam. Gleder meg definitivt til en etterfølger! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Får oppfølgeren COOP-muligheter via LAN eller nett, så nøler jeg ikke et sekund. Slike spill MÅ bare ha COOP, det var derfor jeg ikke skaffet 1'ern. Lenke til kommentar
KydeX Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Får oppfølgeren COOP-muligheter via LAN eller nett, så nøler jeg ikke et sekund. Slike spill MÅ bare ha COOP, det var derfor jeg ikke skaffet 1'ern. 7440817[/snapback] Så vidt jeg vet så er det coop på eneren, men jeg lurer på om dere må sitte på samme pc'en. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Jeg ser ikke på split-screen som skillelig COOP. Som jeg selv sa: "...COOP-muligheter via LAN eller nett...". Endret 7. desember 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg