Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) Noen osm har hatt denne tentamen og har noen tips, linker eller besvarelser på lager? Skal opp til tentamen i morgen .. Sannsynligvis så får vi de samme spørsmålene. Endret 7. mai 2007 av Slettet-v6cLnSOv3V Lenke til kommentar
Ujin Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Denne traaden var om den forrige engelsk tentamen, i fjor Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 På vårt forberedelsesark for i år står det det samme Lenke til kommentar
Adan Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Har nesten akk hatt denne prøven jeg... noe du lurer på? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Ja... Spørsmålene Noe spess man må øve til, noe kunnskap man må ha fra før? (Foruten basiskunnskap som engelsk i seg selv da) Lenke til kommentar
Birthe Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Jeg skal ha denne tentamen i morgen... Noen som husker så langt tilbake eller? Sitter med forberedelsene nå... Edit: Flere som skal ha den nå eller? Endret 8. desember 2008 av Birthe Lenke til kommentar
Bonselo Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Eg skal òg ha tentamen i dette i måro, og læraren e dritdårlig.. Har ikkje fått med meg ka det går i ein gong.. Hjelp? Lenke til kommentar
Birthe Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Global english... engelsk i arbeidslivet har hun snakket en del om og engelsk litteratur hvor vi ser klare kulturforskjeller osv. Bare mas egentlig... Fikk du med deg kommentaren da hun fikk vite hvilken film vi hadde sett??? Meg og peter lo godt da altså Lenke til kommentar
Bonselo Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Fikk du med deg kommentaren da hun fikk vite hvilken film vi hadde sett??? Meg og peter lo godt da altså Nei, ka sa ho? Ho e so fjern... Lenke til kommentar
Birthe Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Noe i duren av... " JA! så bra da... der ser vi jo virkelig at vi ikke er i England, men de snakke jo engelsk" Haha Lenke til kommentar
Bonselo Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Noe i duren av... " JA! så bra da... der ser vi jo virkelig at vi ikke er i England, men de snakke jo engelsk" Haha Herregud.. Eg e ikkje overraska! Lenke til kommentar
Birkin Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Ville personlig gått inn på The British Empire og kolonisering som en del av utvidelsen av språket. Lenke til kommentar
Birthe Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Fant oppgavene jeg! Rett nok for noen timer siden, men kom ikke på å legge dem ut Lenke til kommentar
R_S_P Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Sorry for å dra opp igjen denne tråden men, jeg skal ha samme oppgaven i morgen og da lurte jeg på om noe har oppgaven de skrev på skolen? Det hadde vert til stor hjelp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå