Logbat Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Hei, Jeg har et problem og få mine 6800GS opp å gå i SLI. Jeg vet at skjerm skal være tilkoblet den nederste slot. Men da får jeg ikke bilde. Begge kortene fungerer i øverste slot. Begge kortene har samme og siste driver. Hva kan jeg ha gjort feil, eller eventuelt ikke gjort? Håper på hjelp. Hilsen Pål Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Hei, Jeg har et problem og få mine 6800GS opp å gå i SLI. Jeg vet at skjerm skal være tilkoblet den nederste slot. Men da får jeg ikke bilde. Begge kortene fungerer i øverste slot. Begge kortene har samme og siste driver. Hva kan jeg ha gjort feil, eller eventuelt ikke gjort? Håper på hjelp. Hilsen Pål 7437710[/snapback] Hei.. Har du husket å aktivere SLI i kontrollpanelet i windows? Lenke til kommentar
Logbat Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 Nei jeg finner ikke noen plass det kan aktiveres. Eneste jeg har funnet noe om SLI, det er at jeg skal "angi SLI-Konfigerasjon". Men det er ingen plasser jeg kan klikke eller aktivere der inne. Kun en link til nVIDIA der jeg får tips til bygging av en SLI maskin. Jeg husker den gamle driveren hadde aktivering av SLI, men jeg kan ikke finne det på denne versjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå