Joachim_F Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Nå er det straks klart for nok en helg med gratis spilling av skytespillet Red Orchestra. Les mer Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Typisk at det er julebord i helga. Jeg har spillet fra før, men skulle overbevist noen kompiser om at de bør kjøpe det. Endret 6. desember 2006 av frostbitten Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Kult. Skal testes. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Dei har det med å velje dårlege datoar. Forrige gang dei hadde dette tilbodet skulle eg på ferie, og no er det sjølvsagt midt i eksamensmaset. Jaja, eg ligg no så dårleg an uansett så det kan vel ikkje skade om eg tek meg eit par runder med spelet. Lenke til kommentar
edds Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Digget den forrige gratisrunden, gleder meg til å spille det igjen. Mulig jeg kjøper det - har måttet nedprioritere det tidligere etter andre spill. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Bah, gratisperioder. De tiltrekker så mange av CS-idiotene som ikke skjønner en dritt av spillet. De orker ikke å sjekke ut de korte og veldig verdifulle treningsvideoene (som om at det skulle ta alt for lang tid) - Neeeeida, de vil mye heller løpe rett ut på slagmarken og skyte på alle de ser, og hive granater i retninger jeg ikke engang trodde fantes. Jaja, denne perioden er i det minste ikke så langt... Lenke til kommentar
thadon Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Må bare si at jeg elsker red orchestra. Det som er synd er at folk ikke gidder å prøve å sette seg inn i det. 3-4 timer er alt for lite for å få et skikkelig inntrykk av RO, og det er nok en av grunnene til at det beklageligvis er såpass lite spilt. Det er et spill som krever en del læring og tilvenning før du blir effektiv i det. Men det er utrolig kult når du kommer over kneika. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 jeg kom inn i det med gang gang, etter 2 spill begynnte jeg å klatre oppover. og greier meg bra, ikke uvanlig å ligge på top 3, men ikke helt vanlig heller Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Hr. Jenssen, du er morsom. Spiller du ennå aktivt? Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Digget den forrige gratisrunden, gleder meg til å spille det igjen. Mulig jeg kjøper det - har måttet nedprioritere det tidligere etter andre spill. 7440663[/snapback] Samme her. Konge spill! Gleder meg til å spille. Lenke til kommentar
varus Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 ".......hvor fokuset generelt er på hva amerikanere og briter foretok seg i deres kamp mot Nazi-Tyskland og det japanske imperiet." Jeg har spilt RO i noen måneder nå og har aldri spilt som amerikaner og brite. Går det an? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Hr. Jenssen, du er morsom. Spiller du ennå aktivt? 7441379[/snapback] Vel, det er lenge siden jeg har spilt et spill aktivt. Det finnes ingen nye spill ute nå (vel, som appellerer for meg), så jeg spiller det nok ikke aktivt nei. Men jeg tar det opp og spiller litt nå og da. Mange kule community-maps som kommer ut hele tiden, så de må jeg inn og prøve ut av og til. Jeg kommer nok til å ta det frem igjen under gratisperioden. Gunfreak: Det er fordi du visste hva du kom til. Veldig mange prøver spillet i god tro om at de får et spill som er like arkadisk og dødkjørt som CoD, om ikke enda mer. Det verste er at det ikke er sånn at de blir skuffet og slår det av - de fortsetter å spille det på den arkadiske måten som CoD og MoH har lært dem, til stamspillernes store frustrasjon. Varus, det artikkelen snakker om, er at omtrent alle andre WW2-spill foregår på vestfronten, og RO stikker seg ut fra mengden, siden det foregår på østfronten. Endret 7. desember 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 WTF Når jeg trykker Lunch game så skjer det ingen ting ! Hva skla jeg gjøre ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg