leifeinar Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 hvilket program til det? prøvde clockgen og det funka ikke er det noe jeg har gådd glipp av? gjærne linker ved tips Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Du bør finne tilstrekkelig informasjon på webside der du laster ned Clockgen. En forutsetning er jo at du vet/forteller oss hvilket hk det dreier seg om (for å få noen tips altså). Det er jo om å finne hvilken PLL som sitter på akkurat ditt hk. ClockGen (evt. en versjon av SetFSB) støtter en del hk for Core 2 Duo (vel.. egentlig PLL'en som hk'et benytter). Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 sorry slang in en post før jeg løp ut .... tenkte nye clockgen var et sånn all in one programm? uansett har asus p5b vanilla. er vel 965 ..... ble så lei av og restarte hele tida:) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Må du restarte hele tiden med AI Suite/AI Booster? "Anyway"... noen som er gode på akkurat ditt hk (det er nok en del) vet vel svaret. Jeg ser at det kan se ut som "kun" P5B Dlx støttes av Clockgen og SetFsb. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 fikk ikke klokka med de asus programma, men muli jeg gjorde noe feil må si at kortet er allt for lett og klokke med, var rett og slett bare og skrive 310 i fsb ruta i stedet for 266 så hadde man 3ghz. Lenke til kommentar
Reite Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Etter min mening er det best og bare overklokke i bios, siden du da har mer kontroll på alle faktorer:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå