stigr Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 I nero vision 4 skjer det noe som ikke skjedde i NV 3. Når jeg henter inn (add movie files) fra harddisk, for videre redigering, blir filene lagt inn i NV med en masse scener som filmen i utgangspunktet ikke var inndelt i. Dette gjør, etter min mening, det videre redigeringsarbeidet tungvindt. Er det noen måte å få stoppet denne "funksjonen" på. Håper dere skjønner hva jeg mener.. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 I nero vision 4 skjer det noe som ikke skjedde i NV 3. Når jeg henter inn (add movie files) fra harddisk, for videre redigering, blir filene lagt inn i NV med en masse scener som filmen i utgangspunktet ikke var inndelt i. Dette gjør, etter min mening, det videre redigeringsarbeidet tungvindt. Er det noen måte å få stoppet denne "funksjonen" på. Håper dere skjønner hva jeg mener.. Det skjer ikke hos meg... Men hvis du klikker på "More" har du et valg som heter "Use time-coded based scene detection on DV-files". Det kan være du må huke av det. Det er i hvert fall eneste valget jeg kan tenke meg har noen effekt... Lenke til kommentar
stigr Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 Ja jeg er obs på den avhukingen, men det hjalp ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå