Tailwhip Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Hei.. jeg har mine mistanker men jeg vil først høre her inne. de 2 siste dagene hadde min FPS på spillet world of warcraft gått fra 30 helt ned til 9 og lavere. uansett! i går skulle jeg inn å spille, da jeg kom innpå ble skjermen sort.. den virker helt dø! power lyset lyser ikke grønt lenger (på skjerm) det virker som det er null signal fra skjermkortet! om pcen er av lenge hender det at jeg får startet den, men den fryser i det win starter å jeg må ha den av i en del timer før jeg får signal til skjerm igjen! jeg har testet en annen skjerm å det er samme problem der også. en kamerat av meg mener at det kan være skjermkortet som har tatt kvelden [ATI Radeon 9600] men jeg har null peiling på data så jeg har ingen anelse å vil helst vite litt før jeg evt kjøper et nytt. jeg har ikke instal noe nytt eller noe.. dette skjedde plutselig! men jeg har hatt litt prob med kjøling, pcen kan bli ganske varm til tider. Er det noen her inne som har vært borti samme problem eller vet noe om dette? [ Edit ] Glemte å skive at jeg har et MSI USB kort som normalt har grønt lys, men nå lyser det rødt.. de få gangene jeg får kontakt med skjerm så lyser det grønt som normalt.. vet ikke om dette er relevant men.. Takker for alle svar!! Endret 6. desember 2006 av Tailwhip Lenke til kommentar
A!1 Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Jeg tror kameraten din kan ha rett. Men du burde nok låne et annet skjermkort av en kamerat eller noen andre å teste det ut før du kjøper et nytt. Det kan like gjerne være minnet (RAM), prosessor (CPU) eller hovedkort. Lenke til kommentar
Tailwhip Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 Ja det ser ut som det kan være prob.. jeg skulle prøve hannes men det passer ikke i min pc! er for stort Lenke til kommentar
A!1 Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Du er trønder skjønner jeg, "hannes". Men du får finne noen andre å låne fra da. Jeg tipper du har en AGP port siden du sier at du har Radeon 9600. Så du får prøve å låne et AGP kort. Lenke til kommentar
Tailwhip Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) hehe er Bergenser med STOR B Ja jeg skal prøve å få lånt meg et i løpet av dagen så jeg ser om det er skjermkortet som har tatt kvelden! Stemmer det har AGP Endret 6. desember 2006 av Tailwhip Lenke til kommentar
A!1 Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Du får la høre hvordan det går da vet du... Dersom du må låne en CPU eller et hovedkort og ikke har mye erfaring med PC-bygging, må du være forsiktig når setter det sammen igjen. Bruke goop og sånnt. Lenke til kommentar
Tailwhip Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 will do! Jeg har INGEN peiling på data hehe! men er jo strøm å slikt på selve pcen! det ser ut som den går som den vanlighvis gjør.. bare ikke signal til skjerm.. men ja, vet aldri med pcer heller! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå