sim Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Hei, jeg har fått tak i Windows Vista (gratis ), men har problemer med å installere det. Får en feilmelding når jeg prøver å boote med DVD-en. Noen tips? Vennelig hilsen. sim. Lenke til kommentar
emalisti Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Den feilen ja.. Hmmm mystisk.. *tenke. tenke* Det er den vanligste feilen som finst det ja... Kanskje du kan skrive hvilken feilmelding det er? Lettere å finne ut hva som er galt da. Lenke til kommentar
Harkonnen Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Jeg sliter med det samme.. send meg en PM hvis du finner utav det Lenke til kommentar
jurg Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Jeg får bare "CD-Key not valid" :s Noen som vet hva som kan være feilen? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Du trenger ikke skrive inn lisensnummeret under installasjonen. Bare slett det du har skrevet og fortsett. Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Jeg regner med at jurg sin kommentar var bare tull og skipper den helt... Til trådstarter: Anbefaler å brenne isoen på nytt, med bedre media. -C- Lenke til kommentar
sim Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 Jeg har ingen ISO Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Da foreslår jeg at du beskriver feilmeldingen litt bedre... -C- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå