Ceaucescu Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Drøyt 20 år etter den populære TV-serien med samme navn, setter serieprodusenten seg denne gang i regissørsetet. Michael Mann oppdaterer, men alt er ikke lite moteriktig denne gangen. Les mer Lenke til kommentar
hyp3z Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Dette er etter min mening en av de beste filemene utgitt i 2006! Tror jeg ville snudd det 6-tallet på hodet hadde jeg vært anmelder Lenke til kommentar
j0 Ø. Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Dette er etter min mening en av de beste filemene utgitt i 2006! Tror jeg ville snudd det 6-tallet på hodet hadde jeg vært anmelder 7438872[/snapback] Bra du ikke er anmelder da=) Etter min mening var denne filmen en teit affære. Relativt dårlige skuespillerprestasjoner, ett idiotisk plott og null spenning. Endret 9. desember 2006 av j0 Ø. Lenke til kommentar
hyp3z Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Vel, det var noe spesielt med å se den på storskjerm på premieredagen også da tror jeg. Men uansett, fett soundtrack, glimrende filming og i det hele tatt mye spenning! Så da er vi nok uenige Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg