TEE Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) Da var laptopen tilbake etter 7 uker på verksted. Syns nok det ble i lengste laget.Har fått ny HD, og maskinen er ikke til å kjenne igjen. Fornøyd med det hvertfall... Og freden har senket seg, da ungdommen i huset har fått seg et "liv" på nettet igjen 7695122[/snapback] 7 uker var da veldig lang tid. Ingen som foreslo noen kompensasjon for servicetiden engang? Endret 11. januar 2007 av TEE Lenke til kommentar
Mr.Fosli Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Kjøpte en LCD skjerm fra Acer for noen uker siden på computer city Alnabru, og må si at personen som betjente meg var mektig irriterende. Dårlig kompetanse (mente blandt annet at 1440*9xx er en god oppløsning for en 22" skjerm) og han prøvde hele tiden å dytte på meg en garanti som kostet 400-500kr. Kom tilslutt til at det virker som han prøvde å overtale meg om at det produktet jeg ville kjøpe suger og at man må ha garanti fordi den kommer til å gå i stykker fort, YEY. 3/10 totalt på min skala. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) Hva som er god oppløsning på skjerm er da subjektivt. Kan godt hende selgeren syntes det var en god oppløsning mens du hadde heller foretrukket en annen. Jeg vet ihvertfall at min far hadde ikke syntes noe om 1920x1200 eller 1600x900. Er ikke dårlig kompetanse det. Endret 11. januar 2007 av überGoliath Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Når 19' widescreen monitorer stort sett har native 1440*9xx og 20' WS har 1680x1050 så er jeg helt enig at en 22' med 1440 oppløsning vil være en "dårligere" løsning. Og det er ikke selger sitt problem om ikonene i windows vil bli mindre ved høyere oppløsninger, han bør skjønne at akkurat denne kjøperen er såpass datakyndig at han er klar over disse "problemene" Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 (endret) Kjøpte en LCD skjerm fra Acer for noen uker siden på computer city Alnabru, og må si at personen som betjente meg var mektig irriterende. Dårlig kompetanse (mente blandt annet at 1440*9xx er en god oppløsning for en 22" skjerm).. 7700176[/snapback] Nå skal det sies at denne skjermen har 1680x1050 i oppløsning, og ikke 1440x900. Rett skal være rett. Jeg er enig i at for de fleste så ville en høyere oppløsning vært gunstigere på en 22", men nå må man også se det litt an på prisen. Denne skjermen koster nå 2999 kr. Hva tror du en skjerm med høyere oppløsning ville ha kostet? Dersom du spesifiserte at du ville ha en skjerm med høy oppløsning i forhold til størrelsen vil jeg være enig i at selger burde ha vist deg en annen skjerm. Endret 13. januar 2007 av Nuffern Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Yupp! Man må alltid se prisen i forhold til produktet : ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå