HanZl Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Hei! Har knotet sammens en en side og begynner selv og bli fornøyd med den, men noe kan altids forbedres, så da spørr jeg dere om råd til hva jeg kan forbedre (spesielt i kodene, disse er veldig rotete enda) Selv er jeg ikke helt fornøyd med headerlogoen. Siden kan du finne Her Todo list: - Ny header - Ryddigere kode - Valid blogg system - Andre farger på linkene NB; Det finnes ikke spesielt utfyllende info på sidene enda.. Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Bakgrunnen er ripp. Men ellers var den ok. OK farger. men jeg ville kanskje skilt headingene litt mer fra innholdet. F.eks en border under. Du burde heller ikke kalle headeren for banner.gif. Da ordet "banner" ofte blir blocket av adblockers. http://quartzclub.co.uk Endret 6. desember 2006 av hans3k Lenke til kommentar
eigan Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Likte ikke skrifttypen som du bruker på "lab47net" i headern... Den passet ikke helt inn med designet, prøv med en litt mere smooth look, og kanskje en annen farge. Lenke til kommentar
HanZl Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) hans3k; Wow det viste jeg ikke, skal forandre til noe annet. Flott at du tipset meg ang banner og adblock. Mr Chief; Er ikke helt fornøyd med den selv, så den er under oppbygging. Endret 6. desember 2006 av HanZl Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Det første som slo meg var dårlig typgrafi og overskrifter som ikke passer inn. Menyen blir for enkel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå