Rambo82 Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Min bror sin pc ble sprengt av lynet her forleden dag. Og da fant jeg ut at jeg skulle prøve de to 512mb ram brikkene hans ,sammen med mine to 512mb ram brikker. (2gb ram totalt) Eneste er at alle er DDR pc3200, utenom ene som er pc2700 av en eller annen grunn. Men .. startet opp Battlefield 2 som vanlig, og ble overrasket over mindre hakking og jeg kunne logge meg ut av spillet uten at det fryser seg i 1-2minutter, før jeg kommer ut av spillet og til windows. Kunne quitte og var i windows med en gang og starte ett annet program,dette gikk ikke så fort før.. Fant og ut på "task manageren" at jeg brukte 1.03gb ram mens battlefield 2 var på.. Så dette var en meget positiv opplevelse.. Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Får bare håpe at broren din lar deg beholde brikkene hans da, siden du sikkert ikke har lyrt til å gå tilbake til 1GB ram. Gratuelerer med den noe "ufrivillige" oppgraderingen da. Lenke til kommentar
Rambo82 Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 Får bare håpe at broren din lar deg beholde brikkene hans da, siden du sikkert ikke har lyrt til å gå tilbake til 1GB ram. Gratuelerer med den noe "ufrivillige" oppgraderingen da. 7437529[/snapback] Takk,ja det håper jeg og :!: Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Dersom man ikke har nok ram til det man holder på med så må programmene benytte harddisken som midlertidig lagringsområde. Harddisker har en responstid som er omtrent 1 million ganger tregere enn ram og en båndbredde som er omtrent 130 ganger tregere enn ram. Derfor blir det brått tregere når programmene må jobbe på harddisken i stedet for på ram. Lenke til kommentar
Rambo82 Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 Dersom man ikke har nok ram til det man holder på med så må programmene benytte harddisken som midlertidig lagringsområde. Harddisker har en responstid som er omtrent 1 million ganger tregere enn ram og en båndbredde som er omtrent 130 ganger tregere enn ram. Derfor blir det brått tregere når programmene må jobbe på harddisken i stedet for på ram. 7439761[/snapback] ja oki, takk for en grei forklaring Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Et spørsmål, hvis man da har "bare" 1024mb ram vil det da lønne seg å sette sideveklslings fil til 2mb? (laveste som går) Eller vel det bare går enda tregere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå