Mato Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) hei jeg holder på og lete meg gal etter et bilde og håper noer noen her sitter på det , eller kan finne det . jeg leter etter et bilde av et tegn som er i filmen , det tegnet som er på di som er " markert " eller no i den duren , det er en sirkel med et krys i , jeg trenger et bilde av det i passe bra kvalitet . noen som kan hjelpe litt btw om noen fant det før 3 i dag hadde det medført heder og berømmelse , da jeg for tiden ikke har internett hjemme og trenger det etter jobb i dag Endret 6. desember 2006 av FtZ- Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Ser gjennom filmen nå, 5 minutter så skal du får noen bilder Here you go, håper det var det du så etter: Endret 6. desember 2006 av Wazu Lenke til kommentar
Mato Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) se der ja , var det jeg så etter , får se om det er bra nokk , skal høre på pris for og fra brandet det tegnet på ene leggen i dag EDIT: btw om du kan skaffe det som vise på armen til han sverdberern i begynelese av filmen ? , det er vell det beste av di Endret 6. desember 2006 av FtZ- Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Mye røyk og sånnt i den scenen, så dette er det beste jeg fikk til: Endret 6. desember 2006 av Wazu Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Kan ban betale folk for å få seg branda? Det ser jææævli vondt ut Lenke til kommentar
Mato Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 di fleste tatoverings sjapper gjør det , er ikke så alt for dyrt heller Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Unnskyld uvitenheten, men branding? Hva er det? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 At man svir et merke inn i huden. Det er det samme som man gjør med kyr når man skal merke at man eier de. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Hmm, jeg tror det er vondt, må jo svi som f Hva gjør man for at det skal gro å bli et pent arr da, nok med bandasje kanskje? Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 At man svir et merke inn i huden. Det er det samme som man gjør med kyr når man skal merke at man eier de. 7445288[/snapback] Ai ai aiii, jeg kjenner det svir på skinka bare det nevnes. Og dette vil folk faktisk gjøre frivillig? Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Vokalisten i Deicide har en fin en i panna.. Han gjorde det da han var 14 år.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Hmm, jeg tror det er vondt, må jo svi som fHva gjør man for at det skal gro å bli et pent arr da, nok med bandasje kanskje? 7445422[/snapback] Ja det gjør ganske vondt... Gjorde selv jeg da. Det er forøvrig ikke å anbefale. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Synes det ser litt tøft ut på de rette folkene. Lenke til kommentar
Axes Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Synes det ser litt tøft ut på de rette folkene. 7446758[/snapback] Agree. Har selv ett Slayer merke på armen som jeg svidde inn når jeg var 14 eller noe. Og slayer har jeg vært fan av siden jeg var 6 år. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Synes det ser litt tøft ut på de rette folkene. 7446758[/snapback] Agree. Har selv ett Slayer merke på armen som jeg svidde inn når jeg var 14 eller noe. Og slayer har jeg vært fan av siden jeg var 6 år. 7447460[/snapback] Pic! få se åssen det ser ut! Lenke til kommentar
oOF Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Man må lide for skjønnheten. Stygt som h*lvete spør du meg. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2006 kan da være . jeg tror og jeg skal skygge legge kantene for og få det til og se mere likt det i filmen . Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Fikk litt lyst på noe slikt jeg nå ^^ Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Synes det ser litt tøft ut på de rette folkene. 7446758[/snapback] Men dette blir igjen folk man ikke har lyst å være med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå