Paco Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Heisann! Jeg har et Msi k8t NEO2 med en A64 3200+ og 2x512 twinmos value RAM. Problemet er at maskinen ikke vil starte med begge RAM brikkene, men funker fint med hver av dem separat. Til informasjon satte jeg brikkene i slots 1+3 som manualen tilsier. Noen ide om hva som kan være problemet? På forhånd takk! Lenke til kommentar
smurt Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Heisann! Jeg har et Msi k8t NEO2 med en A64 3200+ og 2x512 twinmos value RAM. Problemet er at maskinen ikke vil starte med begge RAM brikkene, men funker fint med hver av dem separat. Til informasjon satte jeg brikkene i slots 1+3 som manualen tilsier. Noen ide om hva som kan være problemet? På forhånd takk! 7436871[/snapback] Har hatt samme h.k. Mener å huske at jeg satte de i slott 1+2. bare å prøve det. Du kan også gå til www.msi.com.tw og sjekke ut forumet. der er det alltid hjelp å få. Lykke til Lenke til kommentar
Paco Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 Har prøvd 1+2 og, men takk for hjelpen. Skal sjekke ut forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå