oystein93 Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 kan noen hjelpe meg?! jeg får ikke skrudd av pc når jeg benytter "slå av datamaskinen" under start-menyen. den re-starter av seg selv. jeg har prøvd å kjøre regedit --> poweraftershutdown og benyttet verdien her til både 0 og 1 - til ingen nytte. maskinen starter alltid på nytt, selv om jeg ber om at den blir skrudd av. leste et sted at dette gikk an å fikse i bios. jeg kjenner ikke godt nok til bios, noen andre kanskje??? Lenke til kommentar
MadMike Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 Virker jo som det er PC'en og ikke XP, ikke at jeg kan gjelpe deg noe mere enn det... :sad: Lenke til kommentar
FBEN Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 Har du skrudd av automatisk restart ved feil? Hvis du får feil under shutdown, vil maskinen restarte istedet for å slå seg av. Automatisk restart slår du av her. system properties -> advanced -> startup & recovery Ellers kan du ta en titt her . Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Mulig du kan finne noe her selv om det har med W2K å gjøre. http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...=66424&forum=26 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå