JKJK Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Har en qtek 8310 som jeg pr. i dag syncer via kabel. Vet at activesync har støtte for IR, men kan man synce med activesync via bluetooth? Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 Er ingen som vet noe om dette? Lenke til kommentar
Merken Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Active Sync har støtte for Bluetooth ja. Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Har ikke fått det til å funke jeg da men... Lenke til kommentar
Merken Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Jeg bruker selv HTC TyTN. Funker helt fint å synce med bluetooth for meg i alle fall. Har du innbygd bluetooth i PC`en din, eller har du en dongle? Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2006 Har dongle. Testet en del i går, men fikk det ikke til å fungere 100%. Mulig det krasjer litt med min SEk700i. Hadde spes. problemer med å assigne com port. Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 har opplevd litt problemer med activesync of BT, men måten jeg fikk det til på var å skru på BT på begge enhetene, start activesync på PCn, gjør det samme på telefonen. koble til fra telefonen og ikke fra PCn (må være parret). - Velg koble til med BT. Dette har fungert for meg, eneste problemet er at "porten" på PCn blir opptatt, slik at jeg kun kan synce én gang per oppstart av PCn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå