c-NOfx Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Jeg må vel ha et adsl modem i tilleg til Denne routeren? Fikk tilsent en router fra nextgentel med modem inegrert. kan jeg bruke denna som modem å linksysen som router? Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Kjøp heller WRT54GL istedet for GS versjonen. Hvilket modem har du fått tilsendt? Det er en fordel å vite om folk her på hw skal kunne hjelpe deg godt nok. Endret 6. desember 2006 av KenBjork Lenke til kommentar
c-NOfx Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) fikk tilsent speedtouch 585i v6. dette er et modem med integrert router. Redigert: å hvorfor WRT54GL i stede for GS? Endret 6. desember 2006 av c-NOfx Lenke til kommentar
Fedje Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Det er et modem med integrert router ivertfall Lenke til kommentar
c-NOfx Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) hehe ok.. *redigere* noen som vet om jeg må ha et modem til eller? Endret 6. desember 2006 av c-NOfx Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Redigert: å hvorfor WRT54GL i stede for GS? 7437124[/snapback] GL har du mulighet til 3dj part firmware blantanna om du ønsker det. Samt at GL har mere minne mm, mener jeg å huske. Men kommer en vis person (glenn) innom får du bedre svar på det. noen som vet om jeg må ha et modem til eller? 7437154[/snapback] Holder med ett modem, det du har fått tilsendt. Tar du speedtouch 585i v6 og bridger du det og setter router evt en linksys til å ta seg av pålogginga og passordet til isp så har du alt. Endret 6. desember 2006 av KenBjork Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå