Joachim_F Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Guitar Hero II er alle luftgitaristers drøm. Her du sjansen til å rocke til krampen tar deg, gjerne sammen med en venn. Les mer Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Whoo. Gleder meg til å spille II'ern nå. Håper 360-versjonen ikke er altfor langt borte, må prøve å holde meg til den kommer... Lenke til kommentar
DagoMeisteR Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Skulle ha kommet Guitar Hero med BARE Rage Against The Machine. Lenke til kommentar
MaxXRebo Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Alt i alt ett knallspill. Dog like bra som eneren syns jeg det ikke er, henger selvfølgelig sammen med at nr 1 var banebrytende da det kom. Men jeg er ikke fornøyd med tracklista på nr 2, alt for mye "ukjente" sanger, spillet skal appelere til allmenheten, de som er litt under middels interessert i musikk kommer ikke til å kjenne igjen mange av låtene, selv om det er en drøm å få spille killing in the name of, shout at the devil etc. Men nr 1 hadde mer kjente og kjære klassikere i mine øyne, stevie ray vaughan alene gjør det bedre Endret 6. desember 2006 av MaxXRebo Lenke til kommentar
Wishb0ne Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 En annen ting som er nytt i guitar hero 2 flerspillerdelen som det ikke står noe om i anmeldelsen er "Pro Face Off Mode" Denne får man når man har klart alle sangene Freebird gjør alene guitar hero 2 bedre enn enern Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Skulle ha kommet Guitar Hero med BARE Rage Against The Machine. 7438812[/snapback] Lenke til kommentar
havfal Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Whoo. Gleder meg til å spille II'ern nå. Håper 360-versjonen ikke er altfor langt borte, må prøve å holde meg til den kommer... 7438498[/snapback] Det skulle ha kommet et Guitar Hero til 360 der man kunne laste ned de sangene man selv ville til en gitt penge. Forøvrig elsker jeg I'ern, og det tar nok ikke lang tid før II'ern står i hylla ... Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Whoo. Gleder meg til å spille II'ern nå. Håper 360-versjonen ikke er altfor langt borte, må prøve å holde meg til den kommer... 7438498[/snapback] Det skulle ha kommet et Guitar Hero til 360 der man kunne laste ned de sangene man selv ville til en gitt penge. Forøvrig elsker jeg I'ern, og det tar nok ikke lang tid før II'ern står i hylla ... 7442670[/snapback] Hvorfor tror du jeg venter på 360-versjonen? De har jo allerede sagt de skal gi ut nedlastbare sanger der... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg