arielfaaland Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Heisann Innstalerte programmet slik man får "Skandinavisk_Tastatur" på min Qtek S200. Måtte restarte telefonen, men nå får jeg den ikke på Kommer opp med qtek logoen men når windows skal bootes blir skjermen helt hvit hehe.. hva gjør jeg nå? Noe "sikkerhetsmodus" eller re-install av windows? Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 Hard restart ..fant ut av det =) smuuurt! Om noen lurer på hvordan det gjøres: 1 - Hold nede kamera og com manger knappene på venstre side av telefonen. 2 - Ta pennen og stikk den inn i hullet under på telefonen mens du fortsatt holder knappene inne. Du trenger ikke å holde pennen inne i hullet...trengs bare et enkelt trykk. Fortsett med å holde de to knappene inne. 3 - Om du har gjort alt riktig vil det komme opp en svart skjerm. Slepp de to knappene. For å godta Hard reset trykker du den grønne ringeknappen. Alle andre knapper vil avbryte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå