vargaz Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Bestillte hovedkort fra komplett for en stund siden, som viste seg å være defekt, nå når jeg skal sende det tilbake, må jeg betale porto? er dette riktig? eller bør jeg prøve å kontakte komplett og be dem sende sånn lapp slik at de dekker porto tilbake? Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Du skal få dekket porto begge veier i denne saken. Og ja, du må kontakte Komplett, ikke oss her på forumet når du har et problem med dem. Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) du skal få returporto dekt, men du må sende med kvittering for det (altså, du får det ikke dekt før varen er mottatt og registrert hos komplett) - sender du ikke med kvittering er det ikke sikkert du får det dekt. og du skal kontake komplett for å få et returnummer uansett Endret 6. desember 2006 av snot Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) ja, har vært i kontakt, men hadde håpet at de hadde dekket tilbakturen da jeg er blakk.. men får vel ofre en hundrings for å få tilbake de penga da...blir ikke no middag på meg idag.. :\ Endret 6. desember 2006 av vargaz Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 ja, har vært i kontakt, men hadde håpet at de hadde dekket tilbakturen da jeg er blakk.. men får vel ofre en hundrings for å få tilbake de penga da...blir ikke no middag på meg idag.. :\ 7436826[/snapback] Normalt skal det foregå slik: Pakken sendes fra forbruker - kostnaden forbundet med dette skal selger tilbakebetale. Fra selger til forbruker er det selger som betaler. Ser ikke hvorfor tilbakeveien er noe problem? Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 :\ javell, uansett får sende tilbake asap... Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 ja, har vært i kontakt, men hadde håpet at de hadde dekket tilbakturen da jeg er blakk.. 7436826[/snapback] det blir dekt om varen viser seg å være defekt, men IKKE på forskudd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå