bazzo Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Jeg har en div som skal "poppe" opp på skjermen ved forskjellige anledninger. diven sentrerer seg fint og fyller hele skjermen, men kun hvis scroller er i top. Hvordan kan jeg få diven til å dekke hele nettleservinduet selv om jeg har scrollet meg nedover på siden ? Problemet nå er at diven med meldingen kommer i top av siden, så hvis jeg er et stykke nede på siden må jeg scrolle meg til top for å se meldingen. Noen som kan hjelpe meg litt her. Legger ved css under. div#confirmLayer { position: absolute; z-index: 15; visibility: hidden; background-image: url(../../../img/pattern.gif); height: 100% !important; height: 97%; width: 100%; margin: -8px !important; margin: 0; } Lenke til kommentar
eigan Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Har du siden på nett? slik at vi kan se hva som sjer... Hvorfor har du to margins og height? Lenke til kommentar
bazzo Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 Har du siden på nett? slik at vi kan se hva som sjer... Hvorfor har du to margins og height? 7436820[/snapback] Det er desverre ikke mulig å se siden på nett. Har margins og height for den fyller hele vinduet. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Ja men du har to. dvs den ene overkjører den andre.. Lenke til kommentar
eigan Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Den kan ikke kjøre 2 av det samme.. Du må fjerne den ene margin og den ene height som du ikke skal bruke. Lenke til kommentar
phun-ky Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 position: relative? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå