A!1 Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Venøy er i ferd med å tjene fett på overvektige amerikanere. Han vil bruke flesket som amerikanerne fjerner ved fettsuging til å utvikle biodiesel. Haha! http://www.adressa.no/forbruker/helse/article767476.ece Edit: Advarsel: dersom du trykker på linken, får du se et bilde av en mage med store bilringer Endret 6. desember 2006 av HavarN Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 "bil som går på bilringer" tenkte det var noe teknisk nytt og greier, og trykker... hva får jeg se? fettsuging, midt i frokosten min... du burde ha med en advarsel så tidlig om morran veldig ot... men du skjønner vel at jeg ikke syntes at det var særlig appetittelig... sikkert ikke gøy å gå på gata, så lukter man at det er en "fettbil" som kjører forbi, også tenker man: "det som er i lufta her nå og lukter bacon, det er en del av et menneske" Lenke til kommentar
A!1 Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 Beklager om den magen var litt uappetittelig. Lagt inn advarsel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå