Anonym5656 Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Hei! Skal kjøpe meg ny mus til Macen min. Tror jeg skal ha med tråd, men trådløs kan også var greit. Musen må være god til å bruke i grafiskdesign, og små pirkejobber i photoshop o.l. Noen tips? Lenke til kommentar
iver.no Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 har en mx-m18 den funker til alt du kunne jo prøvd med den Lenke til kommentar
johnohod Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 En god trackball er fin til nøyaktig arbeid Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Få deg et god Wacom tegnebrett til grafisk arbeide og en god allround mus utenom (my 2 cents) Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 Få deg et god Wacom tegnebrett til grafisk arbeide og en god allround mus utenom (my 2 cents) 7436920[/snapback] Tegnebrett skal jeg kanskje ha ja. Men i første omgang en mus som jeg kan bruke allround som du sier. Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 hvis du mener ergonomi er viktig kan jeg varmt anbefale Logitechs nye stolthet, MX Revolution... den er veldig god å holde i selv under lange økter med presisjonsarbeid. Den var først utropt av Logitech som en gamer/allround-mus, men det viste seg fort at denne musen ikke i det hele tatt egnet seg til spilling, blandt annet fordi glideevnen er av en helt annen standard enn f. eks. deres G5 (gamer-musa) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå